וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע קיבל כרטיס חופשי לווימבלדון

12.6.2011 / 15:03

הטניסאי שנמצא בתקופה מצוינת, קיבל בשורה טובה ממארגני הטורניר ולא ישתתף במוקדמות. אחיו: "דודי היה בשוק"

דודי סלע קיבל אתמול (שבת) בשורה משמחת ממארגני טורניר ווימבלדון, שהחליטו להעניק לו כרטיס חופשי לטורניר הדשא הגדול שייפתח בשבוע הבא. סלע, שזכה אמש בטורניר נוטינגהאם, שהיווה גם זכייה שלישית ברציפות בטורנירים שבהם השתתף, הפך גם לישראלי הראשון שזוכה אי פעם בכרטיס חופשי לטורניר גרנד סלאם. סלע סיפר לוואלה! ספורט: "דיברו איתי בתחילת השבוע ואמרו לי שיש סיכוי לקבל ווילד קארד. הם נתנו לי את הכרטיס מכיוון שזכיתי בשלושה צ'לנג'רים ברציפות והצלחתי בעבר בווימבלדון. משטח הדשא הוא המשטח האהוב עליי ועכשיו נותר לי רק לעשות את הכי טוב שאני יכול"

סלע עצמו אמור היה להתחרות כבר היום במסגרת טורניר המוקדמות של ווימבלדון, אבל מארגני הטורניר עדכנו אותו בבשורה המשמחת, מה שחוסך ממנו את השלבים המוקדמים המייגעים. מי שימשיך להתלוות לסלע הוא אחד מאנשי הצוות שלו, יואב בן צבי, ששהה איתו בטורנירים ביוון, בדרום קוריאה, באוזביקסטן וכעת באנגליה.

"דודי היה בשוק", מספר אחיו ומנהלו של סלע, עופר. "הוא שמח מאות לקבל את ההכרה הזו, כי צריך לזכור שמארגני הטורניר היו יכולים לתת את הכרטיס הזה לשחקן שמדורג 400 בעולם מהמדינה שלהם, ועצם הבחירה בו זה כבוד גדול". סלע המדורג 94 בעולם אמור לעלות לסביבות המקום ה-80 בעקבות הזכייה האחרונה.

בשנה שעברה נעצר סלע בסיבוב הראשון בווימבלדון אחרי הפסד בארבע מערכות למיכאל יוז'ני, ולפני שנתיים הוא רשם את הישג השיא שלו בטורניר הדשא, כאשר סיים את דרכו בשמינית הגמר אחרי שהשיג בין השאר ניצחונות מול ריינר שוטלר וטומי רוברדו, אבל נכנע לנובאק דג'וקוביץ', שדורג אז רביעי בעולם.

סלע הוא אחד מארבעה שחקנים שקיבלו ווילד קארד. התווספו אליו ז'יל מולר מלוקסמבורג ובנשים סבין ליסיקי מגרמניה ואלני דנילידו היווניה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully