וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת: "עטר מצפה ממני לפריצה גדולה"

הדס גרינברג

12.6.2011 / 13:36

קשר הרכש של נתניה מדבר על המעבר ("ראובן מאמין ביכולת שלי") והציפיות ("לכבוש כמות כפולה לעומת העונה שעברה")

שחקן הרכש הראשון שהוחתם הקיץ במכבי נתניה הוא הקשר/חלוץ מוחמד כליבאת. השחקן בן ה-21 ששייך למכבי חיפה, הושאל ממנה להפועל עכו בעונה החולפת והעביר שנה מוצלחת (כבש חמישה שערי ליגה ובישל עוד שלושה) עד שנפצע. כעת, רגעים לפני שהוא לובש את המדים הצהובים של היהלומים, הוא מספר על המעבר לנתניה: "אני מאוד שמח שחתמתי בנתניה. זה מועדון גדול עם שאיפות להצלחות ואני מקווה שתהיה לי עונה טובה. אני בטוח שהגעתי לבית חם עם שחקנים צעירים שראובן עטר נותן להם את הבמה ואני מקווה להצליח כמו בשנה שעברה ואף יותר מכך".

מה הוביל למעבר לנתניה?

"הכל מסביב הוביל לכך. גם מפני ש נתניה זה מועדון גדול עם שם בליגת העל וכמובן בגלל ראובן עטר. החשיבה המקצועית הייתה הידיעה שראובן מאוד רוצה אותי ומאמין ביכולות שלי ואני שמח שמאמן כמוהו רצה אותי. אני מקווה להיות השנה שחקן חשוב במכבי נתניה ולהצליח איתה".

המעבר נבע מחוסר ודאות בעכו?

"אני הייתי הראשון שעזב את עכו אז לא היה לי שיקול של מי שעזב. עשיתי השנה עונה מצוינת בעכו ואנשים שם אהבו אותי כמו שאני אותם. הם אנשים חמים שאוהבים לתת. עזבתי מקום חם ועל זה צר לי, אבל אני גם מסתכל קדימה להצלחה שלי והמשך הקריירה שלי. ראובן מאוד רצה אותי וזה מה שהוביל אותי לנתניה".

דיברת עם עטר?

"כן. שוחחנו והוא הסביר לי מה הוא מצפה ממני. הוא אמר לי שהוא מצפה לראות ממני השנה פריצה גדולה ושהוא רואה בי שחקן שיכול לעזור לחלק ההתקפי. אני שמח לשתף פעולה עם ראובן וכל הצוות המצוין שעשה השנה עבודה נהדרת, ואני מקווה גם להצליח איתם. אני מקווה לממש את היכולות שלי בנתניה עם כמות יפה של שערים ובישולים".

איך אתה מסכם את עונה שהייתה בעכו?

"השנה עשיתי התקדמות מאוד גדולה יחסית לתקופה במכבי חיפה, בה לא קיבלתי את ההזדמנות. הייתי שחקן חשוב בהפועל עכו למרות שברוב המשחקים לא פתחתי אלא עליתי מהספסל. אפשר לומר שהייתי ג'וקר מהספסל, אבל גם כשפתחתי הקבוצה רצה והייתי טוב עד לפציעה שהשביתה אותי לחודשיים. מעבר לזה עשיתי פריצת דרך גם בנבחרת הצעירה".

מה אתה מאמין שאפשר לעשות עם מכבי נתניה העונה?

"מוקדם להציב מטרות. על הציפיות מאיתנו צריך לשאול את ראובן. אני פשוט צריך לעשות את העבודה שלי, אבל ברור שאנחנו רוצים שהשנה תהיה עוד יותר טובה מהשנה שעברה. אישית, אני מצפה מעצמי ליותר. אני רוצה לכבוש כמות שערים כפולה מהשנה שעברה וכמובן גם כמות בישולים גדולה יותר. אני צריך לעבוד וליישם את זה ואני מקווה שהדברים השנה ילכו לי יותר חלק ושאשאר בריא".

אחד החלומות הגדולים של כליבאת, ששייך למכבי חיפה, זה כמובן בבוא העת לחזור מהדלת הקדמית לירוקים ולהיות שחקן חשוב במערך של חיפה. את התסריט אפשרי שהוא יחזור יחד עם ראובן עטר לחיפה הוא מתקשה לעכל: "וואו, זה חלום גדול מדי לחשוב עליו עכשיו. קודם כל צריך להתחיל את העונה ולהצליח בה, ואם הדברים יקרו אז הם יקרו. אני מאמין שעטר יגיע בסופו של דבר לאמן את מכבי חיפה, אבל כרגע כל מה שמעניין וחשוב לי זה להצליח עם מכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully