וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאי דיקה מועמד להפועל באר שבע

12.6.2011 / 17:40

הקשר הרומני בעל הרזומה המפואר לא בתוכניות של סטיאווה. לואיס טורס הפורטוגלי סיכם לעונה, מסיקה יתחום ל-4 שנים

הקשר הרומני, ניקולאי דיקה (31), הוצע בימים האחרונים להפועל באר שבע והוא אחד השמות המועמדים לחזק את הקבוצה. דיקה שיחק בחצי השנה האחרונה בסטיאווה בוקרשט וכבש שלושה שערים, אבל הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של רוני לוי והועלתה אפשרות שימשיך את הקריירה בישראל. דיקה הוא שחקן עם רזומה מרשים, לרשותו 32 הופעות במדי נבחרת רומניה ובעבר שיחק גם בקטאניה, היראקליס, קלוז' ומניסאספור הטורקית. ברומניה פורסם כי עלות שכרו עומדת על כ-300 אלף יורו לעונה.

המגן הימני הפורטוגלי לואיס טורס (31) נחת היום (ראשון) בישראל וסיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בהפועל באר שבע, שם אישרו את הידיעה. כזכור, טורס צפוי להצטרף לבאר שבע ללא מבחנים. השחקן קיבל הודעה כי החתימה על החוזה כפופה להצלחה בבדיקות הרפואיות. המנכ"ל אסי רחמים לא יוכל להיפגש עם השחקן בשל סיבות אישיות ובהנחה שטורס יעבור את הבדיקות הרפואיות הוא ייפגש רק מחר עם המנכ"ל כדי לחתום רשמית בקבוצה. טורס הוא הזר השני שמצטרף הקיץ לבאר שבע אחרי השוער הפולני מרצ'ין צבאי.

גם הקשר ריף מסיקה כבר סיכם בקבוצה וביום שני הוא צפוי לחתום רשמית על חוזה לארבע שנים. הסיכום הראשוני היה לשנתיים, אבל אלונה ברקת לחצה להאריך את ההסכם עם הקשר שנחשב לפוטנציאל גדול. מסיקה (22) גדל בנתניה, אבל בהמשך עבר להפועל הרצליה כדי לקבל דקות משחק ורשם עונה מוצלחת שכללה שמונה כיבושים.

בימים האחרונים עלה שמו של ברק בדש, שמועמד להגיע לקבוצה אם יעזוב את עירוני קרית שמונה. בדש קיבל ביממה האחרונה הצעה גם מהפועל רמת גן שאותה מאמן פרדי דוד. בבאר שבע עדיין מעוניינים בבלם פביאן סטולר ובעוד שלושה ימים תסתיים הארכה שהעביר להנהלת הפועל פתח תקוה, לפיה יוכל לעזוב אם לא תתגבש הנהלה.

עדכון ראשון: 12/6 11:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully