וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חזאק ביותר

12.6.2011 / 10:06

זאק גריינקי ממשיך להרשים וקצר ניצחון שישי במילווקי, 3:5 על סנט לואיס. א-רוד נפצע בניצחון היאנקיז, דטרויט בפסגת המרכז

זאק גריינקי שחקן מילווקי ברוורס. Jeffrey Phelps, AP
זאק גריינקי שחקן מילווקי ברוורס/AP, Jeffrey Phelps

האם ה-MLB תאזן את מספר הקבוצות בחטיבות? בדיון שעלה בימים האחרונים, הליגה חושבת להעביר קבוצה מה-NL כדי שתשחק ב-AL ותיצור מספר שווה. נכון להיום, ה-AL מונה 14 קבוצות וה-NL מונה 16. אם המהלך יסתייע, הסברה היא שיוסטון תהיה הקבוצה שתעבור בשל היריבות האפשרית בינה לבין טקסס ריינג'רס.

ולמשחקי הלילה: אם למישהו לא היה ברור מה תקבל מילווקי מזאק גריינקי, החודש האחרון הוכיח שכנראה רק טוב יצא לה מהחתמתו של הסיי יאנג לשעבר. גריינקי רשם הלילה (בין שבת לראשון) שבעה אינינגים מחשמלים, במהלכם סילק תשעה חובטים בסטרייקאאוט, וסייע לברוורס לנצח את סנט לואיס 3:5, כשהם מצמקים את הפער מפסגת ה-NL מרכז לחצי משחק בלבד. פרינס פילדר ירה להומראן מספר 18 העונה.

טים לינסקאם סבל מיכולת חלשה במיוחד, ספג שבע ריצות בארבעה אינינגים וסן פרנסיסקו הובסה 10:2 על ידי סינסינטי. משחק ענק למייק ליק, שסיים עם שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים. קליף לי טיגן שבעה חובטים בשמונה אינינגים, צ'ייז אטלי הכניס ארבעה רצים הביתה ופילדלפיה גברה על שיקגו קאבס 1:7. וושינגטון ניצחה בסן דייגו 1:2, אטלנטה עברה בעשרה אינינגים את יוסטון 3:6 בזכות הומראן בן שלוש ריצות של בריאן מק'קאן. לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה בדנבר את קולורדו 7:11, אריזונה גברה במיאמי על פלורידה 5:9 ופיטסבורג הכניעה את ניו יורק מטס 2:3.

ב-AL, ברתולו קולון שוב היה חשמל ביאנקי סטדיום עם שישה אינינגים ושני שליש ושישה סטרייקאאוטים ב-0:4 על קליבלנד, אבל השמחה נפגמה בשל פציעה של המגיש בשריר הירך האחורי ופגיעת כדור באלכס רודריגז. א-רוד, שחבט מוקדם יותר להומראן, צפוי להיות בסדר, קולון יעבור MRI ברגל הפגועה. דטרויט ניצלה את הפסד האינדיאנס כדי להשוות את מאזן השבט לאחר ניצחון 1:8 על סיאטל. היא נראית כרגע כקבוצה הטובה ביותר בבית המרכז. מינסוטה ניצחה באותה תוצאה את טקסס.

בוסטון ממשיכה לשעוט, וה-4:16 בטורונטו היה הניצחון השמיני ברציפות שלה. הומר וארבע הכנסות רצים לג'ייסון וריטק הוותיק. שיקגו גברה על אוקלנד 2:3, טמפה ביי ניצחה ב-11 אינינגים בבולטימור ולוס אנג'לס איינג'לס יצאה מהסלאמפ הביתי עם ניצחון 5:7 על קנזס סיטי.

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Paul J. Berreswille, AP
מסתמן שהוא יהיה בסדר. רודריגז/AP, Paul J. Berreswille

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully