וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עוד עבודת דוקטורט

11.6.2011 / 12:26

רוי "דוק" האלאדיי היה למגיש הראשון במייג'ורס להגיע לתשעה ניצחונות ב-5:7 של פילדלפיה על הקאבס. טומי ג'ון לג'ובה

רוי האלאדיי הוא לא אחד כזה שסובל מנפילות מתח. זוכה הסיי יאנג מפילדלפיה הבריק הלילה (בין שישי לשבת) מול שיקגו קאבס, כשעם שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים הוליך את הפיליז ליתרון 0:7. הקאביז חזרו עם חמש ריצות באינינג השמיני, אבל פילדלפיה ידעה לשמור על היתרון, ניצחה 5:7 ודוק היה המגיש הראשון העונה שמגיע לתשעה ניצחונות.

בוסטון הגדילה את הרצף לשבעה ניצחונות לאחר 1:5 בטורונטו עם שבעה ושישה של קליי בוכהולץ, והיא עדיין מובילה על היאנקיז בשני משחקים לאחר שהפסים ניצחו בבית את קליבלנד 7:11. דייסקה מאטסוזקה מהרד סוקס עבר ניתוח טומי ג'ון, ג'ובה צ'מברליין מהיאנקיז צפוי לעבור אחד בקרוב. שניהם, כמובן, לא יראו עוד מגרש העונה. טמפה ביי מרוחקת כבר ארבעה משחקים מהגרביים לאחר הפסד 7:0 לבולטימור, ג'ייק ארייטה רשם שבעה אינינגים וניצחון במשחק הזה, ניק מרקאקיס ציין גראנד סלאם.

אוקלנד עמדה על סף הפסד מספר 11 ברציפות כשפיגרה בבית 5:3 מול שיקגו וייט סוקס, אבל דאבל בן שלוש ריצות של סקוט סייזמור באינינג התשיעי העניק לה ניצחון 5:7 וקטע את הרצף. טקסס ניצחה במינסוטה 3:9 וקנזס סיטי גברה באנהיים על לוס אנג'לס איינג'לס המתפוררת 4:2. סיאטל תקעה מקל קל בגלגלי דטרויט עם ניצחון 2:3.

ב-NL, המטס המשיכו ביכולת הגשה טובה עם שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים של דילון גי, שהעלו את מאזנו ל-0:7 לאחר 1:8 בפיטסבורג. מילווקי התקרבה למרחק משחק וחצי מסנט לואיס לאחר 0:8 על הקרדינלס, בסיוע שמונה ושישה של כריס נרבסון. וושינגטון ניצחה בסן דייגו 1:2, סן פרנסיסקו הגדילה את יתרונה במערב לשני משחקים בעקבות 2:3 על סינסינטי והפסד של אריזונה 6:4 לפלורידה. אטלנטה מחצה את יוסטון 4:11 וקולורדו גברה על הדודג'רס 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully