וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מדליית ארד ללי קורזיץ בווימות'

11.6.2011 / 16:32

הגולשת הישראלית טיפסה למקום השלישי בשיוט האחרון ותזכה למענק של 8,000 שקל. נמרוד משיח סיים רביעי אצל הגברים

התחרות הקדם אולימפית בווימות' שבאנגליה בשייט ננעלה היום (שבת), כשהבשורה העיקרית למשלחת הישראלית הייתה מדליית ארד בה זכתה לי קורזיץ. הגולשת הישראלית אמנם ירדה אתמול למקום הרביעי, אבל עלתה היום בחזרה לשלישי אחרי שבשיוט האחרון סיימה במקום התשיעי והקדימה את יריבתה על מדליית הארד, מאיה דזיאנורבסקה הפולניה. מרינה אלבאו הספרדיה זכתה בתחרות וצופיה קלפצ'קה הפולניה סיימה במקום השני. מכיוון שמדובר בתחרות בקרה של הוועד האולימפי, קורזיץ תזכה למענק של 8,000 שקל על ההישג.

צמד שייטי ה-470, גידי קליגר וערן סלע, גמרו את התחרות במקום החמישי לאחר שסיימו במקום התשיעי בשיוט המדליות. אמש (שישי) סיימו השניים במקומות 30 ו-6 ואחרי שאיבדו את הסיכוי להתברג באחד משני המקומות הראשונים, התמודדו מול צמד יווני על מדליית הארד. בשיוט האחרון סיים הצמד הישראלי במקום התשיעי, בעוד היוונים חצו את קו הסיום במקום הרביעי מה ששלח אותם לפודיום.

בתחרות לנשים, צמד השייטות, גיל כהן וורד בוסקילה, היו צריכות להקדים צמד בריטיות בשלושה מקומות כדי לזכות במדליה, אך גם הן לא הצליחו וסיימו לבסוף, כמו קליגר וסלע, במקום החמישי הכללי, לאחר שדורגו במקום העשירי והאחרון בשיוט המדליות.

בגלשני רוח לגברים, נמרוד משיח סיים ראשון את שיוט המדליות, אבל מכיוון שלא היה לו סיכוי למדליה, השיוט הזה העלה אותו רק למקום הרביעי. שחר צוברי סיים תחרות מאכזבת מבחינתו במקום ה-16 בלבד. ג'יי.פי טובין הניו זילנדי וניק דמפסי הבריטי ייאבקו על המקום הראשון ונמרוד משיח ינסה לפחות לעבור את פיוטר מישקה הפולני המדורג רביעי.

(עדכון ראשון: 13:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully