וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול תיכונים: וולבס זכתה באליפות ישראל

אורן גרינמן

10.6.2011 / 14:22

הזאבים ניצחו במשחק הגמר את כפר סבא 42:62, ונטלו את הגביע בעונתה הראשונה של ליגת התיכונים בפוטבול

קרית אונו וולבס היא הזוכה הגדולה באליפות הראשונה בהיסטוריה של ליגת התיכונים בפוטבול. במשחק הגמר, שנערך בכפר סבא, לעיני כ-700 צופים, הוולבס גברו 42:62 על ההוקס המקומיים. הרץ של הוולבס בר רודיך נבחר למצטיין ההתמודדות, הקוורטרבק שי אלעני ניצל את ההתמקדות בריצה של מערך ההגנה של ההוקס ותרם את הערך המוסף להתקפה של קבוצתו, עם 3 מסירות לטא'צדאונס, ללא חטיפות.

כפר סבא סיימה את העונה מדורגת ראשונה, כשבמהלך העונה עמד המאזן בין הקבוצות על 1:1. הסקנדרי המעובה של הוולבס, בשילוב לחץ על הקוורטרבק מצידם של צמד הזינקרים אדם וקורי, הצליח לנטרל את האיום לעומק של משחק המסירה של ההוקס, שהיווה פקטור משמעותי במשחק הקודם בין הקבוצות. בסיום הרבע השלישי כבר עמדה התוצאה על 36:62 לוולבס, וניסיון הקאמבק של ההוקס הוליד טאצ'דאון אחד בלבד ברבע הרביעי.

עדי בדש, קפטן הוולבס, שעתיד להשתלב בצוות האימון בעונה הבאה, סיפר בסיום: "הראינו הרבה אופי לכל אורך העונה, ובמיוחד במשחק הגמר. כל שחקן ושחקן נתן מעצמו מהשנייה הראשונה ועד לאחרונה. אני חושב שהליין שלנו וההתקפה שיחקו בצורה מדהימה, בכל זאת, להבקיע 62 נקודות נגד כפר סבא זה לא קל, ואף קבוצה לא הצליחה לעשות את זה לפנינו. להניף את הגביע הייתה ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות, הרגע הכי טוב בחיים שלי עד כה. אני חושב שמגיע המון קרדיט גם לקפטנים האחרים, מייקי מרפי, שי אלעני, נועם דלאל ובר רודיך, וגם לצוות האימון שלנו: ג'ון שרון זיו ויינברג ושמואל אוניל. העונה הייתה מדהימה ולא הייתי מחליף אף רגע".

בצד המפסיד היו מאוכזבים מאוד, אך משיחות עם שחקני הקבוצה ניכר כי חזקה יותר בליבם תחושת הכאב עם סיומה של חוויה בלתי נשכחת עם חבריהם, שהפכו להיות הרבה יותר מכך לאורך החודשים האחרונים. דבריו של הדיפנסיב-אנד המצטיין של הקבוצה, גיא אורן, המחישו היטב את רוח הליגה והספורט בכלל: "מה שעצוב לי באמת, זה שלא אראה יותר את כל החברים שלי, שאיתם שיחקתי ואותם אני כל כך אוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully