וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי חתם לעונה בעירוני רמת השרון

הקונגולזי מצטרף רשמית: "שחקן שהוכיח עצמו בליגת העל, שמחים שמצטרף". יוסי אופיר יחתום על חוזה לשנתיים

הקשר הקונגולזי (33) אלן מסודי הגיע היום (שישי) למשרדי עירוני רמת השרון, נפגש עם הבעלים מאיר יצחקי וחתם על חוזה לעונה, זאת לאחר הסיכום אליו הגיעו הצדדים אתמול. מסודי ניהל עם הקבוצה משא ומתן שנמשך תקופה ארוכה, אך פוצץ בשל פערים כספיים. הבוקר הוא חתם על חוזה רשמי וביקש מהנהלת הקבוצה לכנות אותו בשמו הישראלי – אלון. "מדובר בשחקן מצוין שכבר הוכיח את עצמו בליגת העל, במדי מכבי נתניה ומכבי חיפה", אמרו במועדון.

עבור מסודי, שהגיע לישראל לראשונה בקיץ 2004, מדובר בתחנה שביעית בארץ אחרי בני סכנין, מכבי חיפה, מכבי נתניה, מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב ומכבי הרצליה. הוא חוזר לשחק בליגת העל לראשונה מאז עונת 2007/8.

הקשר יוסי אופיר שסיכם אתמול בעירוני רמת השרון יחתום על חוזה לשנתיים. כפי שפורסם אתמול, קשר מכבי פתח תקוה בן ה-33 שקיבל הודעה לחפש קבוצה אחרת, נפגש בליווי סוכנו גלעד קצב עם הבעלים יצחקי וסיכם בקבוצה. עד כה התחזקה הקבוצה ביניב לביא, רן יצחק, סמי אליקים, בן מלכה וקאסם מחמיד. הקבוצה מנהלת משא ומתן עם החלוץ הברזילאי ז'ואנו פינטו ולאחרונה היא התעניינה הקבוצה בבלמה של בית"ר ירושלים בשנים האחרונות, תומר בן יוסף. אם האחרון לא יחתום בבית"ר, הוא עשוי לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully