וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מי קאסה, סו קאסה

10.6.2011 / 11:08

בוסטון שוב הרגישה בבית בברונקס, כשניצחון 3:8 העניק לה סוויפ שני העונה בניו יורק על היאנקיז. גרן פוטר מאוקלנד

בוב גרן מאמנה המפוטר של אוקלנד אתלטיקס. Gail Burton, AP
לא הבאת תוצאות? הביתה. בוב גרן הוא המאמן המפוטר הראשון העונה ב-MLB/AP, Gail Burton

לבילי בין כבר לא הייתה סבלנות. אוקלנד בעלת היומרות הייתה אמורה לפרוץ קדימה, אבל נחלה תשעה הפסדים רצופים והידרדרה למרתף ה-AL מערב. זה הספיק ל-GM כדי לשלוח את המאמן בילי גרן הביתה. גרן הפך בכך למאמן הראשון של האייז מזה 25 שנה שמסיים את תפקידו לפני תום העונה. בוב מלווין, שאימן בעבר בבית הזה את סיאטל, יחליפו.

בינתיים, האייז רשמו הפסד עשירי ברציפות, 9:4 לשיקגו וייט סוקס, והם מרוחקים שמונה משחקים מטקסס שבפסגת הבית ו-5.5 מהמארינרס. זאת, למרות ששתיהן הפסידו הלילה, הריינג'רס 5:4 למינסוטה וסיאטל 4:1 בדטרויט. ברנאן בוש הלוהט חבט להומראן בטייגרס, שכבר מאותתים לעקיפה ונמצאים משחק אחד בלבד מאחורי קליבלנד בבית המרכז. קזס סיטי גברה על טורונטו 2:3.

בוסטון יצאה מחוזקת מעוד סדרת מפגשים עם ניו יורק יאנקיז. בפעם השניה בפחות משלושה שבועות הרד סוקס טאטאו את הפסים בביתם, כשהפעם הגיעו לסי סי סבאת'יה באינינג השביעי. ניו יורק הובילה 0:2, אבל בוסטון היכתה ללא רחם ורשמה שבע ריצות באותו האינינג כדי לסגור את הסיפור, כשהכל מתחיל בזריקת כדור של סבאת'יה לגופו של דייויד אורטיז באינינג הרביעי ובסינגל של אורטיז בשביעי שהוביל לריצה הגדולה. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של ג'וש בקט הקנו לו ניצחון חמישי העונה, קרטיס גרנדרסון מניו יורק עם הומר מספר 18. המאזן העונתי עד כה בין הקבוצות: 1:8 לגרביים.

ב-NL, ג'ונתון ניסה מניו יורק מטס זרח במילווקי, כשעם שבעה אינינגים ושני שליש ושבעה סטרייקאאוטים הכניע את יובאני גאייארדו והברוורס 1:4. שיקגו קאבס עברה את פילדלפיה 3:4 ב-11 אינינגים, סן דייגו גברה על וושינגטון 3:7, אריזונה הכניעה את פיטסבורג 0:2, סנט לואיס מחצה את יוסטון 2:9, קולורדו מיגרה את הדודג'רס 7:9 וג'וני קואטו השליך שבעה אינינגים עם שמונה סטרייקאאוטים על סן פרנסיסקו בדרך לניצחון 0:3 במפרץ. שבעה ושבעה למדיסון באמגארנר המסכן, שרשם הפסד שמיני העונה למרות ERA מצוין של 3.23.

דייויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Frank Franklin, AP
קיבל ונקם. אורטיז לאחר שחטף כדור באינינג הרביעי/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully