וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד עבאס סיכם בהפועל תל אביב לארבע עונות

קשר הפועל אשקלון צפוי לחתום במועדון: "בא לעבוד קשה". רונן קצב וטביב נפגשו לגבי שחרור שכטר, סוכנו הביע אופטימיות

מחמוד עבאס סיכם לארבע עונות בהפועל תל אביב. קשר/חלוץ הפועל אשקלון בעונה החולפת סיכם את כל תנאיו מול בעלי המועדון אלי טביב וקיבל את האישור גם מנציגו של מוני הראל, קובי סידי. כרגע, האדומים כבר הודיעו כי החתימו את השחקן, על אף שהעסקה טרם הושלמה. יחד עם זאת, החתימה אמורה להתבצע כבר ביום ראשון. בזאת, יהפוך עבאס לרכש הראשון של הפועל תל אביב לעונת 2011/12. כזכור, כבר בינואר דיווחנו: הפועל תל אביב רוצה את מחמוד עבאס.

עבאס התרגש מאד לאחר הפגישה עם בעלי הפועל תל אביב אלי טביב, ואמר לוואלה! ספורט: "זה יום מאד שמח בשבילי, אני מתרגש שהגעתי לקבוצה עם האוהדים הכי טובים בארץ, ובגלל זה העדפתי את הפועל ולא את סכנין. עכשיו אני מאמין שהדברים יהיו תלויים בי. אני בא לעבוד קשה ולהתחרות על המקום שלי, ואני מאד מקווה, שאני אצליח להחזיר על האמון שנתנו בי. אני רוצה להודות לסוכן שלי שחר גרינברג, לאלי טביב ולדורון אוסידון. מבחינתי נשאר רק דבר אחד: להצליח".

האם קייזרסלאוטרן מתחילה לאבד סבלנות בעניין עסקת איתי שכטר וגילי ורמוט? יו"ר הקבוצה, סטפן קונץ, צוטט הבוקר (חמישי) ב"קיקר" כאומר: "יש לנו בכיס תוכנית גיבוי". כזכור, השניים סיכמו לפני שבועיים את תנאיהם הכספיים בקבוצה מהבונדסליגה ואף הצטלמו עם חולצות המועדון הנושאות את שמם. הפועל תל אביב אמורה לקבל 3.25 מיליון יורו עבור השניים, אבל בינתיים העסקה תקועה.

רונן קצב, סוכנו של שכטר ו-ורמוט, נפגש אחר הצהריים עם אלי טביב כדי שיחתום על עסקת העברתו של איתי שכטר לקייזרסלאוטרן. אך הפגישה הזו הסתיימה ללא תוצאה מעשית, אך הצדדים מציינים כי הפגישה הייתה חיובית ובעלי האדומים התרכך בעמדותיו. נראה כי בימים הקרובים יחתום טביב על עסקת ההעברה. פגישה נוספת בין השניים ככל הנראה לא תתקיים מפני שרוב הפרטים כבר נסגרו. קצב לא הסכים להתייחס לפגישה בהרחבה ורק אמר: "הכל יהיה בסדר". בתוך כך, התברר כי גם לאוהדי קייזרסלאוטרן כבר נמאס מהמו"מ הארוך והם פתחו קבוצת מחאה בפייסבוק, שנקראת "Free Shechter & Vermouth"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully