וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שלוש יורדות בעונה הבאה, ללא מבחנים

9.6.2011 / 12:18

זאת השיטה שבה תומכים המרכזים להקטנת ליגת העל. בשבוע הבא: חלובה יעביר ההמלצות לשינוי מבנה הליגות במרכז הפועל

שלושה ימים לאחר ההודעה של מרכז מכבי, שהגיש את ההמלצות שלו למבנה הליגות בעונה הבאה, מסתמן כי שיטת המבחנים בין קבוצות ליגת העל והלאומית תבוטל. כזכור, אחת ההמלצות של ראשי מכבי הייתה להקטין את הליגה ל-14 קבוצות, דבר שהוסכם בין אבי לוזון לשטרן חלובה ממרכז הפועל. בימים האחרונים נעשו שיחות בין חברי ההנהלה בנוגע לאופן הקטנת הליגה ומתוכן מסתמן רוב שיצביע בעד הקטנת הליגה ללא מבחנים, כלומר – שלוש יורדות מליגת העל ועולה אחת מהלאומית.

תזכורת: ביום שני הודיעו חברי מרכז מכבי, בהם אבי לוזון, יענקל'ה שחר, ג'ק אינגלידיס ואיציק קורנפיין כי ימליצו על ביטול שיטת הקיזוז. כמו כן, בהודעה נכתב כי בעונת המשחקים 2012/2013 יהיו 14 קבוצות בליגת העל, 14 בליגה הלאומית ו-8 קבוצות בליגה הארצית. לפי ההמלצות, בעונה הבאה יתקיימו שני סיבובים ובסך הכל 26 מחזורים. שש הראשונות יקיימו ביניהן סיבוב נוסף בשיטת בית וחוץ, מה שיוסיף עוד 10 משחקים. בסך הכל יתקיימו 36 מחזורים, כאשר בפלייאוף התחתון יתקיים סיבוב אחד בלבד – 7 משחקים, כשבפלייאוף הזה יתקיימו 33 מחזורים בלבד.

ביום שלישי הקרוב אמור להתכנס מרכז הפועל יחד עם שטרן חלובה, שינסה להעביר את ההמלצות שעליהם סיכם עם לוזון לגבי מבנה הליגות. נראה כי בסופו של דבר יתגבש רוב גם במרכז הפועל לגבי ההמלצות הקיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully