וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ירדה מגיא חיימוב

הדס גרינברג

9.6.2011 / 11:38

במועדון לא מוכנים לשלם 850 אלף שקל על כרטיסו והודיעו: "מאחלים לו ולמכבי ת"א הצלחה". עמוס יהיה שוער ראשון

השוער גיא חיימוב (25) לא ימשיך בעונה הבאה בעירוני קרית שמונה. במועדון הצפוני הוחלט לא לשלם 850 אלף שקל עבור כרטיסו, המחיר שנקבע על ידי הוועדה למעמד השחקן. לאחר סדרת התייעצויות ושיחות, בקריה הגיעו למסקנה כי מדובר בסכום לא הגיוני והחליטו באופן רשמי לוותר על השוער שהצטיין בעונה שעברה והגיע עד סגל הנבחרת. כזכור, הבעלים איזי שרצקי היה מוכן לשלם עד 80 אלף דולר עבור כרטיסו של חיימוב.

בעקבות ההחלטה, פרסמו במועדון הודעה רשמית: "אנחנו מודים לחימוב כעל תרומתו למועדון ומאחלים לשחקן ולמכבי תל אביב הצלחה בעונה הבאה". כזכור, חיימוב שגדל במכבי תל אביב, הוזכר כאחד המועמדים לרשת את לירן שטראובר בקרית שלום. סוכנו של חיימוב, גלעד קצב, הגיב: "ניפגש עם מכבי תל אביב, ונראה מה לעשות".

מקרית שמונה נמסר כי "חיימוב, שסיים גיל נוער לפני חמש במכבי תל אביב, הושאל מאז מדי עונה לקבוצות מליגות נמוכות תמורת סכומים זועמים. כשהוא הגיע לקרית שמונה, הוא היה רק מחליף לדני עמוס. לא הוצע לו לשחק במכבי תל אביב בשום עונה, והוא היה שחקן ללא חוזה גם לקראת העונה הבאה. לאור העובדות האלה, לא ברורה החלטת הבוררות כי מחירו הוא 850 אלף שקל. זה סכום בלתי נתפס ולא הגיוני לכל הדעות".

השוער דני עמוס (24), שהתחרה עם חיימוב על אפודת השוער הראשון אשתקד, הוא זה שככל הנראה יתפוס את המקום בין הקורות. עמוס ביקש עד לפני מספר שבועות לצאת לתקופת השאלה מהקבוצה ולאור העובדה שבקריה בונים עליו כשוער ראשון, הוא אמור כעת להישאר. כזכור, הבעלים איזי שירצקי כבר הודיע ש"במידה שחיימוב לא יהיה בקרית שמונה, דני עמוס שוער מספיק טוב בשבילנו".

הקשר הוותיק בני בן זקן יישאר בקרית שמונה גם בעונה הבאה. על אף שהקשר קיבל מספר הצעות מהליגה הלאומית הוא הודיע לראשי המועדון כי ברצונו להמשיך. לבן זקן סיכום לחוזה לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully