וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אות קיין

9.6.2011 / 11:24

מאט קיין זרח ב-1:3 של סן פרנסיסקו על וושינגטון, בעוד היאנקיז שוב התבטלו בפני הרד סוקס. בארנט כועס על התקשורת

מאט קיין שחקן סן פרנסיסקו ג'איינטס. Tony Avellar, AP
נתן את הכל. קיין/AP, Tony Avellar

שני סיפורים גדולים הלילה ב-MLB, אחד בכל חטיבה. ב-NL, מאט קיין מסן פרנסיסקו נתן תצוגת תכלית ב-1:3 על וושינגטון, כשסילק 11 חובטים בסטרייקאאוט והרשה רק חמש חבטות בתשעה אינינגים מלאים של עבודה. ב-AL הייתה זו בוסטון ששוב ניצחה בניו יורק את היאנקיז, הפעם 6:11, כשדייויד אורטיז חובט להומראן ה-15 שלו העונה.

ההפסד של היאנקיז, שהצניח אותם למאזן עונתי של 7:1 מול הרד סוקס, גרם לאיי ג'יי בארנט, שנוצח במשחק, לשחרר קיטור מול התקשורת. מאזנו העונתי מול בוסטון עומד על 4:0, בעוד בטורונטו הוא שיחק טוב יותר נגד הרד סוקס. העיתונות הניו יורקית דואגת להזכיר לו את זה והוא רותח: "נמאס לי לשמוע מהעבר. אני עכשיו ביאנקיז ולא עשיתי את העבודה הלילה. כל השאר זה שטויות". דסטין פדרויה שב לבדיקות בבוסטון בעקבות פציעה בברך.

עוד ב-AL: טמפה ביי השלימה סדרה מרשימה באנהיים מול האיינג'לס, כשבאנט "התאבדות" של ריד בריניאק הכניס את ג'ון ג'ייסו הביתה באינינג העשירי והעניק ניצחון 3:4 וסוויפ לרייז בסדרה. מינסוטה ניצחה בעשרה אינינגים בקליבלנד 2:3, סיאטל עברה את שיקגו וייט סוקס 4:7 בעשרה אינינגים, ג'ייק פיבי חזר לרשימת הפצועים. בולטימור גברה על אוקלנד 2:3, טקסס עברה את דטרויט 3:7 וטורונטו ניצחה בקנזס סיטי 8:9.

ב-NL, קול המלס הגיש שמונה אינינגים משובחים ב-0:2 של פילדלפיה על לוס אנג'לס דודג'רס. שיקגו קאבס עברה בחוץ את סינסינטי 1:4. אטלנטה כופפה את פלורידה לאחר עשרה אינינגים 2:3, פיטסבורג עשתה זאת באותה תוצאה לאחר 12 אינינגים מול אריזונה. שימו לב, אגב, למאזן של הפייראטס, שעלו ל-30:30 ונראים כמו קבוצת בייסבול אמיתית. מילווקי עברה את ניו יורק מטס 6:7 ויוסטון הכניעה את חיימה גארסיה וסנט לואיס 1:4.

שחקן ניו יורק יאנקיז איי ג'יי בארנט עם מאמנו ג'ו ג'ירארדי. Frank Franklin, AP
נמאס לו לשמוע על העבר. בארנט מתוסכל/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully