וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "המסלול באוסלו מהיר, יהיה בסדר"

שיאן העולם בריצות הספרינט יתחרה הערב (21:00, ספורט1) בדיאמונד ליג באוסלו וירוץ לראשונה העונה 200 מטרים

אחרי שפתח את העונה עם שתי ריצות של 9:91 שנ' ל-100 מטרים, שיאן העולם יוסאין בולט יתחרה הערב (חמישי) לראשונה העונה בריצה ל-200 מטרים בתחרות ליגת היהלום באוסלו שבנורבגיה (שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD החל מ-21:00). כזכור, שיאו העולמי של בולט עומד על 19:19 שנ', אבל הזמן הטוב ביותר שקבע הג'מייקני בשנה שעברה היה 19:56 שנ'. לפי הצהרותיו ערב התחרות הפעם נראה כי בולט יסתפק בתוצאה הנמוכה מ-20 שניות. מצד שני, הוא די אוהב את המסלול באוסלו וכבר התחרה השנה בחצי המרחק, כך שבהחלט אפשר לצפות ממנו לשפר את תוצאת השנה בעולם (19:95 שנ') השייכת לבן ארצו ניקל אשמאדי.

"עברה כמעט שנה מאז שרצתי 200 מטר בפעם האחרונה", אמר בולט לקראת התחרות והוסיף: "אני עובד כעת על הטכניקה והמהירות לקראת אליפות העולם וזה הדבר החשוב ביותר. לא איכפת לי להפסיד בכל ריצה שבה אשתתף עד לאליפות העולם כי בה אני מרוכז". בולט התייחס גם לתנאי האיצטדיון באוסלו ואמר: "המסלול כאן מהיר מאוד. רצתי כאן יותר מהר ממה שהמאמן שלי ציפה, כך שאני מאמין שיהיה בסדר. 200 מטר זו הריצה המועדפת עליי, וזה משהו שתמיד רציתי לעשות מאז שמייקל ג'ונסון זכה בתואר האולימפי ב-1996".

בולט יתחרה הערב בריצת ה-200 נגד בן ארצו מריו פורסיית, קים קולינס מסנט קיטס, בריאן דזינגאי מזימבבואה, כריסטיאן מאלקולם הבריטי, סבסטיאן ארנסט הגרמני, ג'ייסומה סעידי נ'דורה הנורבגי ופטריק ואן לויק ההולנדי. ניקסון קיפלימו צ'פסבה הקנייתי, שמחזיק בתוצאת השנה בעולם בריצת ה-1,500, ינסה לעשות את זה הערב גם בריצת המייל ויתמודד מול כמה מבני ארצו וביניהם הארון קייטני. זירה מעניינת תהיה גם בתחרות הקפיצה לגובה לגברים עם קרב רוסי נוסף בין האלוף האולימפי אנדריי סילנוב לאיבן אוחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully