וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: לי קורזיץ מובילה בתחרות הקדם-אולימפית

גולשת הרוח נהנתה מיום מצוין בחג השבועות והיא מקדימה את מרינה אלבאו בתום 6 שיוטים. גברים: נמרוד משיח בצמרת

גולשת הרוח לי קורזיץ ממשיכה לככב בתחרות הקדם-אולימפית בווימות' שבאנגליה. אתמול (רביעי) היא טיפסה למקום הראשון בתחרות אחרי שישה שיוטים וזאת בעקבות מיקומים 2 ו-1 בשני השיוטים שהתקיימו. קורזיץ צברה 9 נקודות שליליות (אחרי זריקת השיוט הגרוע ביותר) והיא מקדימה בשלוש נקודות את מרינה אלבאו הספרדיה. בתחרות לגברים, נמרוד משיח סיים גם הוא במקומות 2 ו-1 בשיוטים שהתקיימו אתמול והוא מדורג במקום השישי בתום 6 שיוטים עם 17 נקודות שליליות. ניק דמפסי הבריטי מוביל בתחרות עם 11 נקודות כשג'יי.פי טובין הניו זילנדי צמוד אליו. דוריאן ואן ריסלברגה ההולנדי מדורג שלישי עם 12 נקודות. המדליסט האולימפי שחר צוברי סיים את שיוטי אתמול במקומות 12 ו-9 והוא מדורג במקום ה-21.

במפרשיות מדגם 470 לנשים, גיל כהן וורד בוסקילה סיימו את השיוטים אתמול במקומות 3 ו-1 וטיפסו למקום השני בתום שישה שיוטים עם 29 נקודות. הן די רחוקות מצמד הבריטיות שמובילות את התחרות, ונראה כי ימשיכו להיאבק על מקום בפודיום. בתחרות לגברים, גידי קליגר וערן סלע סיימו אתמול במקומות 2 ו-3 וטיפסו למקום הרביעי עם 20 נקודות, שתיים יותר מלצמד צרפתי המדורג במקום השלישי. מלקולם פייג' ומתיו בלצ'ר האוסטרלים מובילים את התחרות לגברים.

בדגם הלייזר מדורג יובל בוצר במקום ה-37 בתום ארבעה שיוטים, ובלייזר רדיאל לנשים מדורגת מדורגת נופר אדלמן במקום ה-48 בתום שישה שיוטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully