וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שליטי הברונקס

8.6.2011 / 12:27

בוסטון רשמה ניצחון רביעי בארבעה משחקים העונה ביאנקי סטדיום, 4:6. קליבלנד עצרה את רצף ההפסדים, דטרויט שועטת

לבוסטון רד סוקס יש עונת עליות וירידות בינתיים, אבל בכל הקשור למפגשים עם ניו יורק יאנקיז ידה על העליונה. הרד סוקס קצרו הלילה את ניצחונם השישי בשבעה מפגשים עם הפסים העונה, 4:6, כשג'ונתן פפלבון קוצר את השמירה ה-200 שלו בקריירה וג'ון לסטר סוגר ניצחון שמיני. בנוסף לצרות, היאנקיז איבדו את מארק טשיירה בשל פציעה בברך, כשהבשורה הטובה בינתיים היא שפציעתו מוגדרת כ"חבלה בברך" ולא כמו משהו רציני וכואב אחר.

טמפה ביי ממשיכה את המסע המוצלח במערב עם ניצחון 1:4 על האיינג'לס, שפשוט מתפרקים בבית מול יריבות מהמזרח. הם הפסידו בסדרות לרד סוקס, ליאנקיז וכעת גם לרייז. קליבלנד נזקקה להופעה גדולה של קרלוס קראסקו, שעם שמונה אינינגים ושליש השבית את מינסוטה בדרך לניצחון 0:1 וקטיעת רצף של חמישה הפסדים. דטרויט לא מרפה וניצחה עוד משחק בטקסס, הפעם 1:8, עם שישה אינינגים טובים של ריק פורסלו. בולטימור עברה את אוקלנד 0:4, טורונטו ניצחה בקנזס סיטי 5:8, שיקגו וייט סוקס מיגרה את פליקס הרננדז וסיאטל 1:5.

ב-NL, אלברט פוחולס רשם את ההומר ה-14 העונה ב-4:7 ביוסטון. טומי הנסון הגיש שישה אינינגים טובים, אטלנטה עברה את פלורידה 0:1. וושינגטון ניצחה בסן פרנסיסקו 1:2, ניו יורק מטס עשתה זאת במילווקי בזכות טריפל בן שתי ריצות של חוזה רייס והופעה טובה של שישה וחמישה לכריס קפואנו נגד קבוצתו לשעבר. סינסינטי גברה על שיקגו קאבס המפורקת 2:8, פיטסבורג הכניעה את אריזונה 5:8 ולוס אנג'לס דודג'רס הרשימה ב-2:6 בפילדלפיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully