וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט עושה קולות

7.6.2011 / 11:07

ברנאן בוש הוביל את הטייגרס ל-7:13 על טקסס, הפער מקליבלנד ממשיך להצטמצם. קליף לי התאושש בניצחון הפיליז

דטרויט טייגרס לא פתחה טוב את העונה וראתה את קליבלנד פותחת פער גדול. אבל בבייסבול, כמו בבייסבול, מה שקורה באפריל ובמאי לא נחשב ועכשיו, כשאנחנו ביוני, הטייגרס מתחילים להשמיע קולות של פסגה. עם שני הומרים וחמש הכנסות רצים של ברנאן בוש, דטרויט ניצחה בטקסס 7:13 וצימקה את הפער מקליבלנד למשחק וחצי, לאחר שהאינדיאנס הדועכים ספגו עוד הפסד, 6:4 למינסוטה. זה היה ההפסד החמישי ברציפות של השבט.

ג'ון דאנקס משיקגו וייט סוקס חיכה הרבה זמן לניצחון הראשון העונה, והפעם הספיקו לו שבעה אינינגים ושליש עם שישה סטרייקאאוטים כדי לנצח את סיאטל 1:3. בולטימור עברה את אוקלנד 2:4 וקנזס סיטי ניצחה את טורונטו 2:3 לאחר 11 אינינגים. דייויד פרייס הגיש שבעה אינינגים, במהלכם קטל שבעה חובטים, וטמפה ביי מיגרה באנהיים את האיינג'לס 1:5.

ב-NL, קליף לי הראה סימני התאוששות ממהלך עונה לא מדהים עד כה, טיגן עשרה חובטים בשבעה אינינגים ופילדלפיה ניצחה את לוס אנג'לס דודג'רס 1:3. קלייטון ריצ'רד מסן דייגו שרף שמונה חובטים בשבעה אינינגים, אבל הניצחון דווקא היה שייך לקלייטון אחר, מורטנסן, מקולורדו, שעברה את הפאדרס 0:3. סינסינטי גברה על שיקגו קאבס 2:8, סן פרנסיסקו עברה את וושינגטון 4:5 ומילווקי ניצחה את פלורידה 2:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully