וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שני זרים אפריקאים ינחתו למבחנים

יגיעו לפתיחת האימונים. מרעי, רביבו וז'אן סיכמו עקרונית, אך יצטרפו רק אם השאלתם תהיה בחינם. משה ביטון סיכם לעונה

הפועל חיפה ממשיכה בניסיונות לחזק עצמה לקראת העונה הבאה ובימים הקרובים תנסה להחתים מספר שחקנים, ביניהם משה ביטון, ויקטור מרעי, שי רביבו וליאור ז'אן. מבחינת הבעלים יואב כץ, כל הארבעה הביעו רצון לשחק בחיפה בעונה הבאה ואף סיכמו את פרטיהם בעל פה, אך במקרה של שלושת האחרונים, העסקה תלויה בהפועל תל אביב (מרעי ורביבו) ובמכבי תל אביב (ז'אן). אם המועדונים מתל אביב ידרשו תשלום בתמורה להשאלה, השלושה לא יגיעו. במקרה של ביטון קיימת הסכמה לגבי העונה הבאה, והחלוץ אמור לקבל בימים הקרובים טיוטת חוזה לעונה אחת.

מעבר לארבעה האלה, צפויים להגיע לפתיחת אימוני הפועל חיפה שלושה זרים, ביניהם הקשר אמבמבה סילה מגינאה ומאליק קמארה מגאנה. כץ אישר את הגעתם של השחקנים האפריקאים, שיעברו תקופת מבחנים בקבוצה של ניצן שירזי. בקבוצה בודקים גם אפשרות לצרף בלם, קשר וחלוץ זרים.

מי שכנראה יישאר בסופו של דבר הוא אושרי רואש, שמנהל משא ומתן מתקדם עם כץ ונראה כי הצדדים מתקרבים להמשך ההתקשרות. גם יוסי דורה נמצא במגעים עם הבעלים, אך בשלב זה עדיין לא הגיע לסיכום. הקשר מחזיק בהצעות נוספות מליגת העל, ואם לא תושג התקדמות בימים הקרובים, יחל דורה לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully