וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דדש: "אין התפתחויות מיידיות, צריך סבלנות"

6.6.2011 / 17:43

היו"ר לשעבר של בית"ר ירושלים שנרתם מבהיר כי תהליך גיוס הכספים ייקח מספר שבועות. רוני לוי רוצה לסגור מחנה אימון

בית"ר ירושלים החלה אתמול (ראשון) בהכנות לעונה הבאה ובמועדון משדרים אופטימיות כי יימצאו הכספים שיאפשרו את המשך קיומה התקין של הקבוצה בעונה הבאה ולפחות יוכל המאמן רוני לוי לקבל את הסגל שסיים את העונה שעברה. לשם כך צריכה בית"ר להחתים שלושה שחקנים שסיימו חוזה - תומר בן יוסף, כריסטיאן גונזאלס ועידן טל - ולצרף חלוץ, כאשר סמואל יבואה עדיין על הפרק.

בינתיים, מתמקדים במועדון על סגירת מחנה אימונים באוסטריה או גרמניה, כאשר המאמן רוני לוי צפוי לצאת לאחד היעדים בשבוע הקרוב. הקבוצה צפויה לפתוח את אימוניה ב-14 ביוני כאשר מספר שחקני נוער אותם יבחר רוני לוי צפויים להצטרף לקבוצה הבוגרת, יחד עם מספר נבחנים שעשויים להגיע. כמיטב המסורת בבית"ר, לאוהדים תינתן האפשרות להיכנס למגרש לפחות בסיום האימון ולבצע את טקס פתיחת העונה המסורתי עם הרמת השחקנים והצוות המקצועי על הכתפיים.

בנוגע לגיוס הכספים אותם מנסה לארגן היו"ר לשעבר משה דדש, מסתבר כי מדובר בתהליך שמצריך סבלנות ולא ייעשה כל כך מהר. דדש אמר היום: "אין עדיין התפתחויות. הדברים האלה לוקחים זמן וצריך סבלנות. אני מודע לכך שישנו לחץ בלוח הזמנים של בית"ר, אך כדי לגייס סכומים משמעותיים שיעזרו למועדון ייקח כמה שבועות. בסך הכל אנשים רוצים לעזור ומוכנים לשמוע ולנסות לסייע. אכפת להם מבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully