וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי לא פוסל את רכישת חיימוב: "הכל פתוח"

הדס גרינברג

6.6.2011 / 16:07

הבעלים של קרית שמונה התייחס לתג מחירו של השוער (250 אלף דולר), וסוגיית קולמה: "רק עם פיצוי טוב הוא ישוחרר"

לאחר שהתברר אמש (ראשון) שתג מחירו של גיא חיימוב עומד על כ-250 אלף דולר, בקרית שמונה שוקלים מה לעשות בקשר לשוער. הבעלים של הקבוצה איזי שירצקי התייחס לראשונה למצב המורכב לאחר שהיה מוכן לשלם על חיימוב רק עד 80 אלף דולרים, ואמר לוואלה! ספורט: "מבחינתו הכל פתוח, ייתכן שגם במחיר הזה נרכוש את חיימוב אבל אם במקרה וזה לא יסתדר, יש לנו גם את דני עמוס שהוא שוער טוב".

במידה ושירצקי אכן יחליט להוציא כ-250 אלף דולר על חיימוב, הדבר ללא ספק יקצץ מתקציב הקבוצה בנוגע לרכישת שחקנים נוספים. במקרה שחיימוב לא יישאר, ייתכן ודני עמוס, שהיה מעוניין להיות מושאל מהמועדון בעונה הקרובה, יבחר להישאר ואולי אף יוכרז כשוער הראשון.

גם ג'ון קולמה, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, לא ישחק בו בעונה הבאה לאחר שסיכם את תנאיו בברסט הצרפתית. בקרית שמונה הבהירו בשבועות האחרונים כי קולמה לא יקבל שחרור בקלות, וכעת מבהיר שירצקי: "לג'ון קולמה יש חוזה אצלנו, ורק עם פיצוי טוב הוא יקבל שחרור מקרית שמונה".

בעקבות העובדה שקולמה לא צפוי להימנות על סגל הקבוצה בעונה הבאה, עושה הצוות המקצועי מאמץ בחיפוש אחר קשר אחורי זר וקשר התקפי זר.

עדיין לא התקבלה בנוגע לעתידם של שלומי אביסדריס ותומר סוויסה, שכן בקבוצה חתומים כעת שחקנים רבים בחלק ההתקפי וביניהם ויאם עמאשה, שמעון אבחוצירא, ברק בדש ויובל אבידור שחוזר מהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully