וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס זמבראנו שוב מתפוצץ

6.6.2011 / 10:19

הקאבס שוב הפסידו לסנט לואיס, המגיש זעם על הקלוזר מרמול: "הגשה מבישה". שני הומרים לטשיירה, ניצחון ליאנקיז

קרלוס זמבראנו שחקן שיקגו קאבס. Jeff Roberson, AP
הוציא קיטור. זמבראנו/AP, Jeff Roberson

קרלוס זמבראנו מעולם לא היה ידוע באופי רגוע במיוחד, וההפסד של שיקגו קאבס 3:2 לסנט לואיס ביום ראשון הוציא אותו מדעתו. זו הייתה הפעם השניה ברציפות שהקאבס מפסידים לקרדינלס לאחר יותר מתשעה אינינגים (הפעם באינינג העשירי) מהומראן של אלברט פוחולס.

"הבעיה היא לא פוחולס, אלא ההגשות לריאן ת'ריו", אמר זמבראנו, שהגיש שבעה אינינגים במשחק. הוא ביקר את חברו לקבוצה קרלוס מרמול ששבר שמירה כשהעניק דאבל לת'ריו: "זה מביש לקבוצה ולאוהדים, פשוט מביש. אנחנו צריכים לדעת שת'ריו לא מגיב טוב לפאסטבול, למה לזרוק לו סליידר?" מרמול היתמם כשנשאל על המתקפה: "אין לי מושג מה הסיפור".

בפיטסבורג קטעה פילדלפיה רצף הפסדים עם ניצחון 3:7 לאחר שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים של רוי האלאדיי, שהגיע לניצחון השמיני העונה. ניו יורק מטס גברה על אטלנטה 4:6, מילווקי עברה את פלורידה 5:6 ב-11 אינינגים, לוס אנג'לס דודג'רס גברה על סינסינטי 6:9 בזכות הומרים של המגיש צ'אד בילינגסלי ושל מאט קמפ הלוהט.

מה עובר על ריאן ווגלסונג? האיש שפעם לא ידע להגיש במייג'ורס התעורר ועם שמונה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים העניק לסן פרנסיסקו ניצחון 1:2 על קולורדו. הג'איינטס עלו ליתרון של חצי משחק על אריזונה במערב, לאחר שהדיאמונדבקס הפסידו לוושינגטון 9:4. סן דייגו עברה את יוסטון 2:7.

ב-AL, מארק טשיירה השאיר את ניו יורק יאנקיז בפסגת הבית, כשהוליך אותה לניצחון 3:5 באנהיים על האיינג'לס עם שני הומרים שהעלו את מאזנו העונתי ל-18. ברטולו קולון קצר את ה-W נגד קבוצתו לשעבר. ג'ון לאקי מבוסטון חזר מרשימת הפצועים, ובסיוע הומר של קרל קרופורד ניצח את אוקלנד 3:6 וסייע לרד סוקס להשלים סוויפ בסדרה.

ריאן רייברן ירה לגראנד סלאם והעניק לדטרויט ניצחון 3:7 על שיקגו וייט סוקס. סי ג'יי וילסון הגיש שבעה אינינגים ושני שליש, טקסס גברה על קליבלנד 0:2 והשלימה סוויפ מרשים של ארבעה משחקים. לריינג'רס יתרון של 2.5 משחקים על סיאטל, שביצעה מהפך באינינג השמיני מול טמפה ביי בזכות הומר בן שלוש ריצות של מיגל אוליבו. המארינרס ניצחו 6:9 ושיקעו את הרייז בבית המזרח, כשהם רחוקים 4 משחקים מניו יורק יאנקיז. אדם לינד חבט לשני הומרים ב-4:7 של טורונטו בבולטימור (ניצחון שני ברציפות לג'ו ג'ו רייס אחרי בצורת של 28 משחקים) ובריאן דנסינג רקד עם שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים ב-0:6 של מינסוטה בקנזס סיטי.

מארק טשיירה שחקן ניו יורק יאנקיז. Chris Carlson, AP
נותן עונה גדולה. טשיירה/AP, Chris Carlson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully