וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "יש גורמים שמנסים להפריע, אבל אני הבעלים"

הבעלים של הפועל ת"א התייחס לבלגן הניהולי וכן למינוי קשטן. אמו של שכטר אמרה לסידי: "איתי עשוי לעשות משהו לעצמו"

קובי אליהו

צפו באלי טביב מתראיין במתחם חודורוב

יממה לאחר ההודעה על מינויו של דרור קשטן, הבלגן הניהולי בהפועל תל אביב נמשך, כשגם אוהדי הקבוצה האדומה הוסיפו קיסם משלהם למדורה עם הפגנה שערכו הערב במתחם חודורוב. לקהל של מחזיקת הגביע נמאס מאי הוודאות ואי הידיעה מי מהבעלים שולט בקבוצה. מארגני ההפגנה קיוו לכמה מאות, אלא שלמקום הגיעו עשרות בודדות בלבד ואחרי שעה קלה התפזרו.

הבעלים של הפועל אלי טביב אמר היום לגבי המצב: "אני לא חושב שהאוהדים כועסים עליי, יש בעלים להפועל תל אביב וזה אני, ואנחנו מתקדמים. זה נכון שיש גורמים שמנסים להפריע, וזה מוני הראל. הוא ביקש להפעיל את ה'במבי', אז הבאתי לו 6 מיליון שקלים אבל הוא לא רוצה לקבל, אבל אני הבעלים. אני ממשיך לעבוד".

על מינויו של דרור קשטן למאמן אמר טביב: "אחרי שסיימתי עם יוסי, התקשרתי לקשטן, וביקשתי ממנו לאמן את הפועל תל אביב. קשטן לא פנה אליי. הוא נתן את האוקיי ותוך חמש דקות סגרנו".

סידי: "שאלי טביב יפסיק להגיד כל הזמן: 'ניצחתי בבמבי, ניצחתי בבמבי'"

קובי סידי, נציגו של הבעלים מוני הראל, דיבר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM, והרחיב לגבי מצבה הנוכחי של הקבוצה: "זה מצב בלתי נסבל. שאלי טביב יפסיק להגיד כל הזמן: 'ניצחתי בבמבי, ניצחתי בבמבי'. יש בתי משפט והם יחליטו מי ניצח ומי אמור להחזיק בקבוצה. אמרתי לטביב: כל שחקן שאתה מביא להפועל תל אביב, אני חותם לך באותו רגע.

"יש לנו רק מטרה אחת מול העיניים - להציל את הפועל תל אביב", הוסיף סידי. "תגיד לי את מי אתה רוצה להחתים ואני מאשר. הוא לא רוצה להחתים, מה לא ברור פה? זה יגיע לבית משפט, אני לא רואה שום פיתרון אחר. ב-28 לחודש יש דיון משפטי. אם העסק לא ייגמר עד אז, אני עצוב לבשר לאוהדי הפועל תל אביב, שהמערכת שלנו קורסת".

סידי הוסיף: "אנחנו לא מדברים פה רק על להביא שחקנים, אלא על להחליף את הדשא, למנות מנהל מקצועי למחלקת הנוער, לסגור מחנה אימון. מדברים על מיליון דברים, ולא רק על להביא שחקנים. דיברתי עם איתי שכטר, הוא בכה כמו תינוק. קיבלתי שיחה מאמו של איתי, שאמרה לי שהיא מפחדת שהוא עשוי לעשות משהו לעצמו. בבקשה, אל תעצרו לו את הקריירה, תשמרו לי על הילד".

סידי גם דיבר על מינויו של דרור קשטן למאמן: "דרור קשטן הוא מינוי מקובל על שני הצדדים. מאחר ואני מכיר את דרור מצוין, אין לי ספק שמישהו הטעה אותו, ואמר לו שכנראה מוני יודע ושיוסי אבוקסיס יודע, כי כמו שאני מכיר את דרור, הוא לא היה עושה מהלך כזה. אני לא שלם עם מה שעשו ליוסי אבוקסיס, זה מעשה נבלה, אני אישית הייתי בוחר בו. אבוקסיס עדיין פגוע עד עמקי נשמתו, ולא צריכים להתנהג לסמל בצורה כזו. אין סיכוי שהוא יישאר במועדון".

אביו של איתי שכטר: "חרדים מאוד שהעסקה לא תצא לפועל"

אביו של איתי שכטר, נחי, דיבר גם הוא בתוכנית, וסיפר על מצב העסקה הנוכחי של בנו עם קייזרסלאוטרן: "אני רק רוצה להבהיר נקודה אחת חשובה. איתי עבר בהצלחה מלאה את הבדיקות בגרמניה כולל MRI, והוא מרגיש מצוין. המעבר מתעכב בגלל הכאוס שקורה בהפועל תל אביב.

"אנחנו מאוד חרדים שהעסקה לא תצא לפועל ורוצים לסיים עם זה כמה שיותר מהר", הוסיף אביו. "איתי מקבל את המצב בצורה קשה מאוד. ניסיתי לפנות לטביב שאמר לי שהכל יהיה בסדר. אני לא יודע מה הסיפור שם, אבל הוא מורכב ועדיף שנחכה, ואני מקווה שאלי ומוני יתעשתו ויחליטו.

יכול להיות שהמחיר ירד, בכל זאת מדובר בשחקן ששנה שלמה לא שיחק, מן הסתם המחיר שלו לא מאמיר במיליוני יורו. צריך לתת לשחקנים להתקדם, כי אם הם יסתכלו על העתיד, כל שחקן שירצה לבוא להפועל יחשוש כי הוא יראה מה הם עושים לשחקנים אחרים. יש עוד אופציות אבל אנחנו מאד רוצים את קייזרסלאוטרן, והדד-ליין אמור להסתיים עוד כמה ימים. ב-20 ליוני, איתי אמור להתחיל להתאמן שם. הם רוצים יותר מהר, כי אם האופציה הזו יורדת, הגרמנים צריכים למצוא לעצמם אופציה אחרת".


(עדכון ראשון 17:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully