וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין מתלבט בין יוון לבלגיה

הדס גרינברג

5.6.2011 / 14:09

חלוץ הפועל עכו בעונה החולפת מחזיק בהצעות מאירופה. בעכו ממתינים לתשובות מבנימין והרוש. נבוישה מרינקוביץ' מועמד

החלוץ רועי דיין שסיים את חוזהו בהפועל עכו, בוחן כעת אופציות בחו"ל. דיין מעוניין לעבור לשחק באירופה, כאשר נכון לעכשיו הוא מתלבט בין הצעות שקיבל מיוון ומבלגיה. יש לציין שגם מכיוון הליגה הסקוטית הגיעה התעניינות בחלוץ, אך היא פחות ריאלית כרגע.

כזכור, דיין הציג בעונה החולפת יכולת גבוהה ואף כבש 14 שערים, דבר שלא נעלם מעיניהם של מאמנים בקבוצות אחרות בליגת העל, כאשר במידה שהוא לא ייצא לחו"ל הוא יוכל לבחור באחת מההצעות שיש לו מישראל.

בתוך כך, בהפועל עכו ממתינים לתשובותיהם של בן בנימין, שמעון הרוש ומהראן ראדי בנוגע להמשך דרכם בקבוצה. אלי כהן מעוניין לראות את השלושה ממשיכים ורואה בהם בורג חשוב ביותר במערך הקבוצתי. יש לציין כי השלושה מחזיקים הצעות נוספות מעבר לעכו ובוחנים אותן בימים אלו.

במקביל לרצון לראות את השלושה ממשיכים, בעכו מחפשים קשרים כאשר סטיבן כהן מועמד להצטרף. גם נבוישה מרינקוביץ' ששיחק בעונה החולפת במכבי פתח תקוה נמצא ברשימת הקניות של עכו. מרינקוביץ' היה על הכוונת של אלי כהן כבר בינואר האחרון, אך אז הסרבי לא שוחרר מפתח תקוה. בקבוצה ממשיכים לחפש אחר חלוץ זר בנוסף ללואיז זומא, שצפוי להמשיך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully