וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון פרסמה הודעה: "מורן רוט נמצא תחת חוזה"

5.6.2011 / 21:04

לאחר שנודע כי מכבי ת"א מנהלת מגעים עם הגארד, בקבוצתו מיהרו להבהיר. בלאט רוצה את מצ'באן והנדריקס, ההנהלה לא

אי הסכמה ניטשת בימים אלה במכבי תל אביב בין המאמן דייויד בלאט לבין ההנהלה לגבי בניית הסגל בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי בעוד בלאט רוצה להשאיר הן את ריצ'רד הנדריקס והן את מילאן מצ'באן בעונה הקרובה, ההנהלה מתכוונת להשאיל אחד מהם.

אומנם לפני מספר שבועות הנטייה הייתה להשאיל את מצ'באן, אולם בשל העובדה כי הקבוצה הולכת לליגה האדריאטית, במועדון סבורים כי כדאי להשאיר את הסנטר הסרבי במועדון ולטפחו. לגבי הנדריקס, בהנהלה סבורים כי מוטב להשאילו בעונה הבאה, וכך ישתחרר סכום כסף נכבד לתקציב הרכש. יש לציין כי בלאט מעריך מאוד את הנדריקס וסבור כי הוא חיוני לקבוצה.

דורון פרקינס קיבל ממכבי הצעה נמוכה, וכרגע מסתמן כי השחקן לא ימשיך. בסביבת האמריקאי מספרים כי השחקן "נראה מאוכזב מאוד" לפני שעזב את הארץ. כמו כן, הקבוצה מקיימת מגעים עם גאר הפועל ירושלים יוגב אוחיון.

בתוך כך, במכבי ממשיכים לחפש מועמדים לבניית סגל העתיד. אחד הגישושים מופנה לעברו של הגארד ארון ג'קסון מבילבאו הספרדית. ג'קסון (בן 25, 1.93 מ'), הציג העונה ממוצעים של 11.4 נקודות, 2.9 אס' ו-1.3 חטיפות למשחק.

דרק שארפ הודיע להנהלה כי הוא מעוניין להמשיך עונה נוספת כשחקן. בהנהלה אמנם שוקלים את בקשתו של הקפטן, אך יש כאלו הסבורים כי עליו להודיע על פרישה במועדון וללהמשיך בתפקיד אחר.

חולון: "אף נציג ממכבי תל אביב לא פנה להנהלת הקבוצה לגבי רוט"

במכבי יש גורמים המעוניינים מאוד לראות את מורן רוט מצטרף לקבוצה. רוט, כזכור נבחר העונה לחמישיית העונה, והעמיד בהפועל חולון ממוצעים של 13.5 נקודות, 5.9 אסיסטים, ו- 1.2 חטיפות ב- 32 דקות.

עם זאת, בהפועל חולון מיהרו להוציא הערב הודעה ולהבהיר בה כי רוט, לעת עתה, לא עוזב לאף קבוצה. "ברצוננו להבהיר", נכתב בהודעה הרשמית שפרסם המועדון מחולון, "כי מורן רוט שחקן הקבוצה תחת חוזה.

"אף נציג ממכבי תל אביב לא פנה להנהלת הקבוצה בקשר למורן רוט, כנדרש בחוק לגבי שחקן תחת חוזה, וזאת כמובן אם נכון הדבר ואכן נעשתה פנייה שכזאת", עוד נכתב בהודעה. "הנהלת הקבוצה רואה במורן חלק חשוב ביותר מהתכניות לעונה הקרובה ומתכוננת לכבד את החוזה לעונה הבאה".

ספונסר חדש לקבוצה: חלמיש קרמיקה תמורת חצי מיליון שקל לעונה

מכבי תל אביב חתמה בימים האחרונים הסכם ספונסר עם חברת "חלמיש קרמיקה" לעונת 2011/12. היקף ההסכם הוא כחצי מיליון שקל לעונה.

במסגרת ההסכם, החברה תפרסם על גבי המסכים מסביב לפרקט ועל השילוט המתחלף שמעל תאי הצפייה, ותוכל לעשות שימוש בלוגו של הקבוצה בכל פרסומי החברה, בניירת המכתבים וביח"צ.


פרסום ראשון 13:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully