וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות תודיע על הקדמת המשחק מול יוון

5.6.2011 / 11:05

חלובה: ”לא נפגע במגזר הדתי”. פרננדז לשחקנים: ”יפה שלא נלחצנו אחורה”. בניון: ”מלך שערים? לא חשוב כמה אכבוש"

"כל הכבוד. אני מודה לכם על הלחימה. יפה שלא נלחצנו אחרי הספיגה ולא הלכנו לאחור. אלו שלוש נקודות מאוד חשובות לקראת המשך הדרך". כך אמר מאמן הנבחרת לואיס פרננדז לשחקני הנבחרת אמש (שבת), עוד לפני שיצאו לנמל התעופה בריגה, לקראת הנחיתה בישראל. בנבחרת היו מרוצים מאוד מההופעה של יוסי בניון, שאמש הוכיח בניגוד ללא מעט תחזיות כי הוא נמצא בכושר מספיק טוב כדי להשאיר את הנבחרת בתמונה לקראת המשחק מול יוון, שייערך בשני בספטמבר בבלומפילד.

בניון רשם אתמול את השער ה-24 שלו בנבחרת, שהקפיץ אותו למקום השני המכובד ברשימת גדולי הכובשים בכל הזמנים. במקום הזה נמצא גם שייע פייגנבוים. בניון רחוק עשרה שערים מהכובש הגדול ביותר, שפיגלר (33). אבל לרשימת ההישגים של הקפטן מתווסף עוד נתון מעניין: ההופעה ה-82 של בניון קירבה אותו צעד נוסף לעבר אריק בנאדו (מקום ראשון, 94 הופעות) ואלון חרזי (89). בניון ממוקם שישי בטבלה עם 82 הופעות, כשאמיר שלח שבמקום השלישי (85) מקדים אותו בשלוש הופעות בלבד, ואילו מוטל'ה שפיגלר (83) וניר קלינגר (83) שבמקום הרביעי והחמישי, מקדימים אותו בהופעה אחת בלבד. אם ישחק בשלושת המשחקים שנותרו עד תום הקמפיין, בניון יסיים את הקמפיין ואולי גם את דרכו בנבחרת (אם אכן יחליט לפרוש ממנה) במקום השלישי, יחד עם שלח.

"ההישג הזה לא מיוחד עבורי", אמר הבוקר בניון לוואלה! ספורט, בעקבות ההתקרבות לשפיגלר. "מעולם לא חשבתי על השיא הזה כמטרה. יכולת לראות בעצמך שנתתי לטל בן חיים לבעוט את הפנדל. מה שחשוב עבורי הוא שהנבחרת תנצח, לא להבקיע. הניצחון היה חשוב מאוד עבורנו. שיחקנו מצוין במחצית הראשונה ופחות טוב במחצית השניה".

"אני מאוד שמח שכבשתי במשחק הזה", המשיך בניון."השלמתי 90 דקות אחרי תשעה חודשים, היה חשוב לי מבחינה אישית לעשות את זה. עכשיו יהיה לנו זמן לנוח, זה טוב כדי להתכונן לעונה הבאה. לגבי הנבחרת, ברור שנהיה חייבים לנצח את יוון כדי להישאר בתמונה". אגב, לאחר המשחק התעדכנו השחקנים כי המשחק הגורלי מול יוון ייערך בבלומפילד, מה שגרר דווקא תגובות חיוביות.

"במשחק כזה אסור לארח ברמת גן. הקהל יושב רחוק וההשפעה שלו פחות משמעותית, גם אם בבלומפילד יהיו רק שליש מהם. המטרה הכי חשובה היא שהנבחרת תעלה, כל האמצעים כשרים". לאחר שהתברר שביבראס נאתכו שספג אתמול כרטיס צהוב ייעדר מהמשחק מול יוון, נראה כי אלמוג כהן וערן זהבי ימשיכו להוביל את הקישור האחורי. איציק כהן ויואב זיו לא נכללו אתמול בסגל משום שלואיס פרננדז העדיף מגן שמאלי על הספסל, איתו יוכל לתמרן במקרה שרמי גרשון ייפצע.

ההתאחדות לכדורגל מתכננת להודיע בקרוב על הקדמת המשחק מול נבחרת יוון, שייערך ביום שישי (2 בספטמבר). מתוך שיחות פנימיות שנערכו לאחרונה בין בכירי ההתאחדות, עולה כי המשחק יוקדם ככל הנראה לשעה ארבע בצהריים, כשעתיים וחצי לפני כניסת השבת.

סגן יו"ר ההתאחדות, שטרן חלובה, אמר הבוקר: "כרגע קיימת הסכמה כללית שצריך להקדים את המשחק. לא נפגע במגזר הדתי". בהתאחדות מודעים לעובדה שמספר המקומות יהיה מצומצם עקב קיום המשחק בבלומפילד (כ-15 אלף בלבד) וכמו כן שמזג האוויר עשוי להיות חם מהרגיל בשל קיום המשחק בשעת הצהריים, אבל טוענים כי ניסו ליצור משוואה שתתאים לכלל הציבור. "נבחרת ישראל היא הנבחרת של כולם", אמרו הבוקר.

מאור בוזגלו רשם אתמול הופעה מצוינת, ויחד עם אלמוג כהן סחט מחמאות רבות מהצוות המקצועי. "המשחק התפתח טוב מבחינתנו, כבשנו שני שערים יפים, אבל במחצית השנייה ספגנו שער והלכנו טיפה אחורה", סיכם הבוקר הקשר. "זה קורה, אבל החכמה היא ללמוד מזה. בקמפיין הקודם שיחקנו בריגה, הייתי על הספסל ונכנסתי בדיוק עם שער השוויון של הלטבים. היה לי מאוד קשה בסיום, מעין טראומה שהתגברתי עליה. היום אני שמח וגאה על הניצחון הזה, זה נותן לי גם הרבה כוח וביטחון להמשך. אני מאוד שמח להיות בורג חשוב בנבחרת הכל כך מגובשת ומוכשרת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully