וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נאום המלך

5.6.2011 / 10:35

אלברט פוחולס הסביר מדוע הוא נחשב לשחקן הבייסבול הטוב בעולם עם שני הומרים, אחד מנצח, ב-4:5 על שיקגו קאבס

אלברט פוחולס שחקן סנט לואיס קרדינלס. Jeff Roberson, AP
רק תנו לו הזדמנות והוא יעקוץ. פוחולס/AP, Jeff Roberson

לכל אורך השבוע החולף אלברט פוחולס רתח. הומרים, דאבלים, הכל הולך. אמש (שבת) התעלה על עצמו המלך של עולם הבייסבול, כשירה לשני הומרים, אחד מהם מנצח, ב-4:5 של סנט לואיס על שיקגו קאבס. בכך הוא העלה את מאזנו השנתי ל-12 הומרים, עדיין רחוק מאוד מהפסגה.

קולורדו הפכה פיגור מול סן פרנסיסקו וניצחה 1:2, כשמדיסון באמגארנר חסר המזל סופג הפסד שביעי העונה למרות ERA של 3.42. פילדלפיה במשבר ורשמה הפסד רביעי ברציפות, 6:3 לפיטסבורג. לוס אנג'לס דודג'רס חזרה מפיגור 7:2, השוותה מול סינסינטי ורשמה ארבע ריצות באינינג ה-11 כדי לנצח 8:11. מאט קמפ עם משחק קריירה של שני הומרים ושש הכנסות רצים במפגש הזה.

סן דייגו ניצחה את יוסטון 3:6, מילווקי את פלורידה 2:3 ושני משחקים הסתיימו בניצחונות חלקים. המטס גברו על ג'איר ג'רג'נס החם ואטלנטה 0:5 עם שבעה אינינגים טובים של דילון גי, ג'ו סונדרס הגיש שבעה אינינגים ושרף חמישה חובטים בסטרייקאאוט ב-0:2 של אריזונה על וושינגטון.

ב-AL, בוסטון יצאה בעור שיניה עם ניצחון 8:9 ב-14 אינינגים על אוקלנד. ג'יי די דרו, שקודם לכן רשם גולדן סומבררו (ארבעה סטרייקאאוטים) חבט לכדור המנצח. באינינג התשיעי חזרו האייז מפיגור 7:3 לשוויון. קריאות השופט באינינג הזה גרמו למרמור אצל התופס ג'ייסון וריטק והמגיש ג'ונתן פפלבון, שניהם הורחקו.

ג'רמי הליקסון וטמפה ביי היו הרבה יותר רגועים בסיאטל וניצחו 2:3, שבעה אינינגים ושליש לכוכב הצעיר. כוכב ותיק יותר, סי סי סבאת'יה מניו יורק יאנקיז, רשם שמונה אינינגים ושני שליש ב-2:3 על לוס אנג'לס איינג'לס. הוא הגיע לניצחון השביעי שלו העונה. דרק הולנד מטקסס השבית את מחבטי קליבלנד, הריינג'ס ניצחו 0:4 וממשיכים להיראות טוב במסע המזרח. מינסוטה עברה את קנזס סיטי 2:7, בולטימור גברה על טורונטו 3:5, דטרויט מיגרה את שיקגו וייט סוקס החמה 2:4.

ג'יי די דרו שחקן בוסטון רד סוקס. Michael Dwyer, AP
גולדן סומבררו וחבטה אחת מזהב. דרו/AP, Michael Dwyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully