וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "עם בלומפילד מלא לא ניכשל"

5.6.2011 / 6:27

נבחרת ישראל נחתה אחרי הניצחון בלטביה, הקשר גילה אופטימיות לקראת יוון בספטמבר: "גם הסיכוי הכי קטן זה סיכוי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל חזרה הבוקר (ראשון) לארץ אחרי הניצחון המעודד בלטביה (1:2), ששמר אותה בתמונת העלייה ליורו 2012. שערים של יוסי בניון וטל בן חיים סידרו לנבחרת שלוש נקודות יקרות, שהציבו אותה בעמדה מבטיחה לקראת המשחק הבא מול יוון, שייערך ב-2 בספטמבר באצטדיון בלומפילד.

"לא האמנו שננצח שלושה משחקים ברציפות ועשינו את זה בצורה הטובה ביותר", אמר מאור בוזגלו, ממצטייני הנבחרת אמש בריגה. "חלום היורו עדיין קיים, גם הסיכוי הכי קטן זה סיכוי ואני חושב שנגד יוון בבלומפילד עם אצטדיון מלא, אני לא רואה סיטואציה בה ניכשל. זה המאני טיים".

אלמוג כהן, שהצטיין גם הוא, הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו. עבדנו קשה מאוד על המגרש, ועכשיו יש לנו את יוון ונקווה לנצח במשחק גדול כמו שאנחנו כבר צריכים לעשות ושהקהל יבוא לדחוף אותנו. בבלומפילד יש אווירה שונה".

תומר חמד, שבישל את השער הראשון לבניון בהופעת הבכורה שלו בהרכב, אמר: "היה משחק לא קל ואני שמח שניצחנו, כמובן שזה מאכזב להחמיץ. ציפיתי שהכדור ייכנס, אבל לא קרה כלום. אני בטוח שנעשה את המוטל עלינו מול יוון. כרגע אני עדיין לא יודע היכן אשחק. אני זקוק לכמה ימים כדי לנוח ואז לקבל החלטה בראש שקט. יש התעניינות מחו"ל, אבל לא משהו רשמי. כשתהיה חתימה כולם יידעו".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נחת עם הנבחרת ואמר: "אנחנו מתקדמים ממטרה למטרה. הראשונה הייתה להשיג שש נקודות בבית מול לטביה וגיאורגיה, המטרה השניה הייתה לנצח בלטביה והשלישית היא לנצח את יוון בארץ".

"ההחלטה היא שלא מחליפים מגרש מנצח", המשיך לוזון לגבי זהות האצטדיון שיארח את המשחק בספטמבר", "עד עכשיו בלומפילד סיפק את הסחורה. 16 אלף איש בבלומפילד יתנו יותר כוח מאשר 40 אלף ברמת גן. אנחנו רוצים להשיג את הנקודות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully