וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרור לא יסבול את המשחקים האלה"

מינויו של קשטן לא הרגיע את הבלאגן בהפועל ת"א: "אם זה יימשך הוא ילך הביתה יותר מהר מאבוקסיס". האוהדים שוב יפגינו

מינויו של דרור קשטן למאמן הפועל תל אביב אמש (שבת) הפתיע רבים במועדון, אך למרות הרוח האופטימית שעולה מחזרתו של המאמן המעוטר הבלאגן בהנהלת הקבוצה רחוק מלהסתיים. אומנם מצידו של מוני הראל מדובר במהלך מבורך, אך כדי שחוזהו של קשטן יהיה בתוקף הוא זקוק גם לחתימתו של הראל, ובמידה והשניים ייפגשו אלי טביב עשוי לבטל את המינוי כפי שעשה ליוסי אבוקסיס.

עוזר המאמן של אלי גוטמן, לו הובטח מזמן לקבל את תפקיד המאמן הראשי, כונה על ידי טביב "בוגד" אחרי שנפגש עם הראל במטרה לסגור את חוזהו, ולמרות שהפער בין הצדדים, שעמד על 16 אלף דולר בלבד, היה צפוי להיסגר בקלות, טביב העדיף להחתים את קשטן ולהראות לאבוקסיס את הדרך החוצה.

עם מינויו הציב קשטן רשימת רכש לאדומים, בראשה שני כוכביו בבני יהודה בעונה האחרונה, דלה איינוגבה ופדרו גלבאן. בנוסף, נראה כי רשימת השמות תתארך ברגע שקשטן ינחת בארץ ויבדוק בעצמו מועמדים מתאימים, כמו מחמוד עבאס שכבר מנהל משא מתן עם הקבוצה, עומר דמארי ולירוי צעירי שגם בהם מעוניין המאמן, וזרים נוספים לקבוצה.

אתמול הציע קובי סידי, נציגו של הראל, עסקת פשרה בין הבעלים, אך טרם קיבל תשובה מאחד מהם ונראה כרגע שמצד טביב אין רצון להשיב להצעה בחיוב. היום סידי כבר העמיד אולטימטום לשני הבעלים ולפיו אם עד יום רביעי הם לא יסדירו ביניהם את עניין הבעלות ולא יחתמו על העסקה שהוא מציע, הוא יחזור לעיסוקיו ויפסיק לשמש כמתווך ביניהם. סידי מציע שטביב יעביר חמישה מיליון שקלים לפקודת מוני הראל במזומן ועוד צ'ק על סך של מיליון שקלים לעורך דינו של הראל. האחרון יחזיק במשך שנתיים בשטרי ההון של הקבוצה השווים למעלה מ-20 מיליון שקל ובשנה השלישית יעבירם ללא תמורה לטביב. טביב יתחייב שהוא לא יירד מתקציב של 40 מיליון שקל בשנתיים הקרובות.

סידי אמר היום: "אני כבר חמישה ימים מתרוצץ בין שניהם, לא ישן, לא מטפל בעסקים שלי. כלום לא מעניין אותי מלבד הפועל, אבל שני הצדדים מערימים קשיים. אני נותן להם עד יום רביעי להגיע לאיזשהי פשרה ואם לא, אשוב רק עם פתיחת העונה".

בנוסף, סידי יחד עם ראשי אוהדי הקבוצה כבר ארגנו למעלה מכ-1,500 אוהדים שיגיעו למתחם חודרוב להפגין כנגד הנהלת הקבוצה בכדי להציל את הפועל מקריסה ניהולית והליכה להכרעה בבית המשפט, שתגרור בעיות בבניית הסגל לעונה הבאה ועלולה להביא עד כדי מאבק על הישרדות בליגה בעונה הבאה.

בנוסף, מקורבים לקבוצה כבר העריכו שלמרות חתימתו עם טביב, קשטן לא יסבול את הברדק בהנהלה, ולכן רק ההיענות מצדו של הראל לא לסכל עסקאות שטביב יסכם עליהן יכולה להביא שקט כלשהו בגזרה המקצועית. אם הראל ידרוש לקחת חלק במשא ומתן עם השחקנים דרך סידי נציגו, טביב עלול להטיל שוב וטו על החתמות כאלה או אחרות, וקשטן, לפי אותם מקורבים, לא ייגרר למשחקי הכבוד בין השניים ויותיר את הקבוצה ללא מאמן.

"אם מישהו חושב שלקשטן תהיה סבלנות לקבל על כל שחקן אישור מיוחד משני הצדדים הוא טועה ובגדול", אמר אחד מהמקורבים לקבוצה. "דרור לא יסבול את המשחקים האלה, ואם זה ימשיך ככה הוא ילך הביתה יותר מהר מאבוקסיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully