וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מנסה לצרף את שמעון הרוש

הדס גרינברג

4.6.2011 / 22:14

מגנה של הפועל עכו בעונה החולפת, שמעון הרוש, נמצא על הכוונת של ראובן עטר. קרופניק וטרטיאק צפויים להמשיך

במכבי נתניה ממשיכים לנסות להשלים את פאזל הסגל לקראת העונה הקרובה. אחרי שהשאירו את קובי דג'אני לארבע עונות נוספות בקבוצה והחתימו את מוחמד כליבאת ואת השוער אלכס מרטינוביץ, משקיעים בנתניה מאמצים בחיפוש אחר מגן שמאלי.

המועמד החם ביותר הוא מגנה של הפועל עכו בעונה החולפת, שמעון הרוש. בנתניה פנו באופן רשמי לסוכנו של הרוש, גלעד קצב והביעו בפניו את רצונם לראות את המגן מצטרף לשורות היהלומים. היום עשויה להגיע גם הצעה כספית ראשונה למגן שאומנם שייך להפועל ב"ש, אך יבקש שנת השאלה נוספת. יש לציין כי מעבר לנתניה הרוש מחזיק בהצעות גם מעכו, מהפועל ר"ג ובית"ר ירושלים.
בר"ג הגישו הצעה גבוהה למגן אך הוא לא מעוניין לשחק בליגה הלאומית. בית"ר הביעה התעניינות כבר בינואר וכעת מבקשים בקבוצה מהרוש להמתין למציאת משקיע, מה שיוביל את הרוש לוותר ככל הנראה על ההצעה, וישאיר את ההתלבטות העיקרית שלו בין עכו לנתניה.

גם הבלם לאוניד קרופניק שסיים את חוזהו צפוי להמשיך במועדון לאחר שהפערים הכספיים שהיו בין הצדדים גושרו. עם ניר נחום עדיין קיימים פערים אך הם הצטמצמו והוא צפוי להמשיך בנתניה זאת בפרט לאור העובדה שהקבוצה מימשה את האופציה שהייתה לה על הקשר. בשבוע הבא צפויה הקבוצה להודיע רשמית לחלוץ סרגיי טרטיאק שהיא מממשת עליו את האופציה לעונה הקרובה. דלה ימפולסקי שסיים את חוזהו בנתניה מחפש קבוצה בחו"ל ובמידה ולא ימצא הצעה אטרקטיבית יישאר בנתניה. ימפולסקי שהחזיק גם בהצעה מהפועל ת"א לא יגיע לאדומים זאת לאחר שמי שחפץ בו הוא יוסי אבוקסיס שכאמור לא מונה בסופו של דבר למאמן הקבוצה. יש לציין שכל קבוצה שתחפוץ בו בארץ תצטרך לשלם 1.2 מיליון שקל דמי השבחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully