וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: קובי סידי הגיש הצעת פשרה לשני הבעלים

נציגו של מוני הראל הכין הצעה שתאפשר לאחד הצדדים לשלוט זמנית במועדון, ומצפה לתשובה. בקבוצה ממתינים לאבוקסיס

האם הבלגן הניהולי בהפועל תל אביב, שהגיע לשפל חדש בימים האחרונים, עומד להסתיים בקרוב? ביומיים האחרונים, במהלך הריצות של קובי סידי בין מוני הראל לאלי טביב בכדי לנסות ולהחתים שחקנים ומאמן, הכין נציגו של הראל הצעת פשרה שאותה העביר היום (שבת) לצמד הבעלים המסוכסך.

סידי ביקש תשובה עד הערב או לכל המאוחר עד מחר על ההצעה אותה הניח על שולחנם של השניים. מבחינתו של סידי, אם אחד מהם יסרב לאותה הצעה שאמורה לאפשר לאחד הצדדים לשלוט במועדון על מנת להעמידו על הרגליים, האצבע המאשימה תופנה כלפי הסרבן, וסידי אף יארגן כ-2,000 אוהדים שיפגינו נגדו.

בשני הצדדים קצת סקפטיים לגבי ההצעה כרגע, אך הבטיחו לשקול זאת בכובד ראש. שני הבעלים מעדיפים להימנע מהגעה לבית משפט, שעלולה לעכב את בניית הסגל לעונה הבאה בצורה משמעותית.

אוהדי הקבוצה הוציאו הודעה: "מי שיסרב להצעת הפשרה של סידי, נגיע למקום עבודתו ולביתו, ולא נעזוב אותו עד אשר יעזוב את הקבוצה".

מעבר לכך, בהפועל ממתינים עדיין לתשובה מיוסי אבוקסיס, שמתלבט אם לחתום על החוזה ולאמן את הקבוצה בעונה הבאה. אם ישיב בשלילה, יצטרכו במועדון לאתר מאמן שמקובל על שני הצדדים ומוכן לעבוד בתנאים הקיימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully