וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: על חשבון הברון

4.6.2011 / 10:35

ריאן ברון נכנס כחובט מחליף וירה להומר ניצחון ב-5:6 של מילווקי על פלורידה. וויבר והאיינג'לס עצרו את היאנקיז

ריאן ברון הוא לא מסוג השחקנים שמספסלים, אבל לפעמים גם הוא צריך יום מנוחה. אלא שהפאס של הכוכב של מילווקי במשחק מול פלורידה התקצר, כשברון נכנס כמחליף באינינג התשיעי בפיגור 5:4 מול פלורידה. הוא ירה להומר בן שתי ריצות והקנה לברוורס, המתאוששים לאחר פתיחת עונה לא טובה, ניצחון 5:6.

בפיניקס הגיש ג'וש קולמנטר שבעה אינינגים שבמהלכם שרף חמישה חובטים, ואריזונה ניצחה את וושינגטון 0:4. חיימה גארסיה, שספג מפלה בקולורדו בפתיחה שעברה, הגיש שמונה אינינגים וסחף את סנט לואיס לניצחון 1:6 על שיקגו קאבס. אטלנטה פיגרה מול ניו יורק מטס, אבל התעוררות מאוחרת שכללה חמש ריצות בשני האינינגים האחרונים העניקה לה ניצחון 3:6. סינסינטי גברה על לוס אנג'לס דודג'רס 1:2, פיטסבורג ניצחה באותה תוצאה את פילדלפיה לאחר 12 אינינגים, סן פרנסיסקו עברה את קולורדו עם 1:3 וסן דייגו ניצחה את יוסטון 1:3.

ב-AL, ג'רד וויבר מלוס אנג'לס איינג'לס היה חשמל עם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים, המלאכים עצרו את ריצת ארבעת הניצחונות הרצופים של ניו יורק יאנקיז וניצחו 2:3. בוסטון התאוששה מהסוויפ הביתי לשיקגו וייט סוקס ופתחה ברגל ימין את הסדרה מול אוקלנד, עם ניצחון 6:8 למרות פיגור 4:0 כבר באינינג הראשון. טמפה ביי, הצלע השלישית במאבק במזרח, הפסידה לסיאטל 7:0.

בבולטימור רשם התופס של טורונטו ג'יי פי ארנסיביה גראנד סלאם ראשון בקריירה והקנה לבלו ג'ייז ניצחון 4:8. שיקגו וייט סוקס המשיכה את המומנטום החיובי כשגברה על דטרויט 4:6, ועם ההפסד של קליבלנד 11:2 לטקסס, הגרביים מרוחקים כעת רק שבעה משחקים מהאינדיאנס ו-4.5 מהטייגרס. מינסוטה ניצחה בקנזס סיטי 2:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully