וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס מתרחק מהפועל תל אביב

המאמן המיועד מתלבט אם לחתום לאור הבעיות. קייזרסלאוטרן הציבה אולטימטום עד יום שני לסגירת עסקת ורמוט ושכטר

האם הכאוס הניהולי שקיים כיום בהפועל תל אביב ישפיע על עתידם של גילי ורמוט, איתי שכטר וערן זהבי? השלושה שאמורים לעזוב את המועדון לאירופה נמצאים במבוי סתום, שכן נכון לעכשיו אין מי שיחתום במועדון האדום על טופס השחרור שלהם.

ורמוט, שכטר וסוכנם רונן קצב התקשרו הבוקר (שישי) לנציגו של מוני הראל בהפועל תל אביב, קובי סידי, וביקשו פגישה בהולה איתו לאור העובדה שעסקת קייזרסלאוטרן, שעימה השניים סיכמו כבר את תנאיהם, תקועה. אלא שהפגישה הזו הסתיימה ללא תוצאות של ממש. ביום ראשון אמורים השניים להיפגש עם טביב כדי למצוא פיתרון למצב. היום התקיימה פגישה בין קצב להראל, שהגיעה לכדי צעקות ומריבות. מי שניסה לרכך את הצדדים היה סידי עצמו, שהביא למצב שהראל אישר את העסקה, וכעת סגירתה תלויה בטביב בלבד.

כזכור, בשבת האחרונה נחתו ורמוט ושכטר מגרמניה וסיפרו על הסיכום שהגיעו עם הקבוצה הגרמנית, כשמה שנותר הוא לסכם את העברתם עם הפועל תל אביב. במהלך השבוע נפגש רונן קצב עם אלי טביב וזה לא היה מוכן להסכים לתנאים שסוכמו על ידי קצב עם קייזרסלאוטרן באופן ספציפי לגבי העברתו של שכטר, בטענה כי הוא מחזיק הצעה טובה יותר מרוסיה עבור החלוץ. מאז נעשו נסיונות להגיע לפגישה נוספת, אך ללא הצלחה.

משכך, ביקשו הבוקר השלושה פגישה דחופה עם סידי בכדי למצוא פיתרון ולנסות לקדם את המשא ומתן בין הקבוצות באופן דחוף, כיוון שהקבוצה הגרמנית הציבה אולטימטום לסגירת העסקה עד יום שני, אחרת תוותר על שירותיהם של השניים.

כמו כן, עסקת העברתו של ערן זהבי לפאלרמו עדיין לא נחתמה. כזכור, האיטלקים מוכנים לשלם כ-1.3 מיליון יורו עבור כרטיסו של הקשר, ולמרות שסעיף שחרורו עומד על כמיליון יורו והפועל תרוויח סכום כסף נוסף שלא היה מתוכנן, נכון לעכשיו טביב והראל לא חתמו על העסקה, מה שמעמיד אותה בסכנה לאור האי סדר הניהולי שקיים בקבוצה.

נושא אחר שנמצא על הכף ומדאיג לא פחות את האדומים הוא אישור חוזהו של יוסי אבוקסיס, שמתחיל להתרחק מהמועדון. המאמן המיועד של הקבוצה מתלבט אם לחתום בקבוצה לאור הבעיות בין טביב להראל. בשעות הקרובות ייעשו מאמצים לשכנע את אבוקסיס לחזור בו מכוונתו ומקווים כי עד שעות הלילה אכן אבוקסיס יתרצה. עם זאת, גם חלק מהאנשים שניסו לפשר בין הצדדים מתחילים גם הם להרים ידיים ונראה כי אם לא תהיה פשרה בנושא, גם סידי עצמו ייקח צעד אחורה ויפסיק את התיווך בין שני הצדדים, מה שיקשה עוד יותר על המועדון להתנהל בצורה סבירה.

עדכון אחרון: 15:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully