וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "ביקרו אותי, אבל השיטה הצליחה"

2.6.2011 / 20:14

נבחרת ישראל נחתה בלטביה לקראת המפגש עם הנבחרת המקומית. המאמן הוסיף: "חוץ משחקן או שניים, כל ההרכב ידוע"

נבחרת ישראל נחתה מוקדם יותר היום (חמישי) בריגה לאחר שקיימה מחנה אימונים של מספר ימים באוסטריה לקראת המשחק מול לטביה, במסגרת המחזור השישי של בית ו' במוקדמות יורו 2012 (שבת, 19:20, ערוץ 10).

48 שעות לפני המשחק בלטביה, סיכם מאמן הנבחרת הלאומית לואיס פרננדז את האימונים שהיו לקראת המשחק במהלך המחנה באוסטריה: "עבדנו השבוע בצורה קשה וטובה, עשינו זאת כדי להרכיב נבחרת טובה, יצירתית ומאוזנת. התחלנו בהכנות עוד בארץ לפני מספר שבועות עם השחקנים שסיימו את הליגה, לאט לאט הוספנו עוד שחקנים, עבדנו גם ספציפית עם שחקנים וגם בצורה קולקטיבית עם כל הנבחרת כדי לגבש את הנבחרת הכי מאומנת ותחרותית. צריך לזכור שהשחקנים הגיעו עייפים אחרי העונה והתאמנו את האימונים לכך". פרננדז הוסיף: "ביקרו אותי על כך שזימנתי לא מעט שחקנים, אבל מסתבר שהשיטה הזאת הצליחה".

בהמשך, התייחס פרננדז לשאלה האם יוסי בניון יפתח בהרכב. "המצב שלו משתפר וצריך להחליט האם הוא מסוגל לפתוח", אמר הצרפתי, "כולם רוצים לשחק, אבל רק אני יודע איך הנבחרת תשחק. חוץ משחקן אחד או שניים, כל ההרכב ידוע".

הקשר אלמוג כהן עדיין בספק למשחק. כפי שפורסם אתמול, שבעה שחקנים תורגלו בקביעות בהרכב של לואיס פרננדז ונראה כי הם בטוחים בהרכב: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, ביברס נאתכו, ערן זהבי, יוסי בניון וליאור רפאלוב. לגבי שתי העמדות הנוספות בהגנה, דקל קינן ורמי גרשון מועמדים לפתוח, אם כי גם טאלב טואטחה נלקח בחשבון. לגבי שתי העמדות הנוספות בהתקפה, פרננדז תרגל אתמול את מאור בוזגלו ותומר חמד, ומאוחר יותר את אלמוג כהן ובן שהר. חמד מועמד לפתוח ולכן נראה שההתלבטות היא בעיקר לגבי השחקן ה-11.

ישראל, כזכור, מדורגת במקום השלישי בבית עם 10 נקודות, כמו לקרואטיה השנייה ואחת פחות מיוון הראשונה, אך לשתיהן יש משחק חסר. הנבחרת חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי ממשי לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית.

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, דקל קינן, רמי גרשון, ביברס נאתכו, ערן זהבי, יוסי בניון, ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully