וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי סידי: ”לא תהיה כאן עוד הפועל כפר סבא”

אוהדי הפועל ת”א הפגינו בוולפסון, חבר ההנהלה קובי סידי תקף: ”שטביב והראל יישבו בחדר ולא ייצאו עד שיש בעלים אחד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בצל התוהו ובוהו הניהולי והמקצועי השורר בהפועל תל אביב, הגיעו הערב (חמישי) כ-50 אוהדים למתחם האימונים של הקבוצה בוולפסון על מנת למחות ולהפגין נגד ההתנהלות של ההנהלה, לדבריהם. האוהדים התגודדו סביב אנשי ההנהלה קובי סידי ודורון אוסידון שהיו במקום ודרשו הסברים על המצב בו הקבוצה נמצאת.

בין היתר ביקשו האוהדים להבין מדוע יוסי אבוקסיס לא הוחתם עדיין ודרשו מסידי ואוסידון לגרום לכך שהקבוצה תתחיל להיבנות לקראת העונה הבאה. חלק מהאוהדים אף קראו לאלי טביב, שלא נכח במקום, ללכת הביתה ואמרו שהוא הורס את המועדון ולא נותן לקבוצה לפעול. האוהדים זעמו גם על כוונתו של טביב לנסוע למיאמי, בזמן שהקבוצה נמצאת במצב כל כך קשה.

דורון אוסידון מדבר עם אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
ניסה להרגיע את האוהדים, שחלקם דרשו את עזיבתו של טביב. אוסידון/קובי אליהו

סידי, שמונה לאחרונה לשמש כנציגו של מוני הראל בדירקטוריון, יצא עם החוזה של יוסי אבוקסיס והראה לאוהדים שכל מה שנותר זו החתימה של טביב. סידי המשיך את המתקפה שהחל בשעות הצהריים ואמר: "אני מודיע לכם שהפועל תל אביב על סף פירוק. אמרתי כבר היום ששני האנשים הללו - טביב והראל - חייבים לשבת באותו חדר ועד שלא יהיה בעלים אחד, שלא יצאו משם. לא הגיוני שבהפועל תל אביב, שרק לפני שנה זכתה בדאבל ולפני שבועיים הניפה גביע, מדברים על כמות החלב שיש במטבח. לא אתן שתהיה כאן עוד הפועל כפר סבא. אם הפועל תתפרק זו חותמת שחורה של שניהם".

אוסידון ניסה להרגיע את האוהדים ואמר: "הגענו להסכם עם אבוקסיס בבוקר, אך בצהריים הוא אמר שבצורה הזו הוא לא יכול לנהל קבוצה, כשהוא צריך לדלג בין שני הצדדים, וכשמפריעים לו לעבוד. אני בטוח שנסתדר עם יוסי". אגב אבוקסיס, המאמן המיועד, נסע היום לאילת לרגל חופשה משפחתית.

למרות הקיפאון בהחתמת שחקנים והעזיבות של וינסנט אניימה, בן שהר ודני בונדר, והמכירות המסתמנות של ערן זהבי, איתי שכטר וגילי ורמוט, אוסידון הבטיח לאוהדים שבזמן הקרוב יירשמו התקדמויות במגעים עם עומר דמארי, לירוי צעירי ושחקנים אחרים. האוהדים השיבו לו שלפני הכל, ההנהלה צריכה לשבת עם שי אבוטבול כדי לסכם על המשך דרכו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אוסידון: "הצד השני פוגע בקבוצה"

דורון אוסידון הוסיף: "בימים האחרונים אלי טביב ואני מתעסקים רק בחיזוק הקבוצה, שנמצאת במצב לא טוב בגלל עזיבות של שחקנים. אני יכול להבין את האוהדים וגם המצב הזה לא נוח לי. טביב היה יכול למכור את הקבוצה אבל הוא נשאר. מאמנים לנוער? נשב עם כל אחד וניתן לו חוזה בהתאם ליכולות שלו".

"זה לא סוד שיש פה בלאגן", הוסיף אוסידון, "חשבנו שבשלב הזה נוכל לעבוד בשקט כמו שקיווינו ביום שאלי רכש את הקבוצה. אני בטוח שכל שחקן ישמח להגיע אלינו כי מפה יוצאים שחקנים להרבה מקומות. רוב האוהדים תומכים בנו, אלה שנגדנו כנראה נשלחנו על ידי אנשים".

עוד אמר המנכ"ל: "באופן אישי אין לי שום דבר נגד מוני או מישהו מהחבורה שלו, בטח לא נגד קובי סידי. מאז הבמבי היה שקט במחנה השני אבל פתאום הם מתסיסים את האווירה. המחנה השני פוגע בקבוצה. היה הליך הוגן שהיה אמור להסתיים וכל מה שקורה עכשיו פוגע בקבוצה. אם זה היה הפוך לא הייתי נותן לפגוע בקבוצה. אנחנו מוכנים ללכת לבוררות מהירה אצל שופט בדימוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully