וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "עדיין סובל מכאבים. אעשה הכל כדי לשחק"

2.6.2011 / 14:35

קשר הנבחרת וחבריו נחתו בלטביה, עדיין קיים ספק לגבי שיתופו. בנוסף לשבעה שתורגלו, עדיפות לקינן, גרשון וחמד

"אני עדיין סובל מכאבים. זו פציעה דומה לזו שהשביתה אותי לקראת סוף הליגה, אבל אעשה הכל כדי להיות כשיר למשחק. נטשתי את האימון אתמול ונראה מה יקרה באימון הקרוב", כך אמר הבוקר (חמישי) קשר נבחרת ישראל, אלמוג כהן, לקראת המשחק מול נבחרת לטביה במוצאי שבת. הנבחרת נחתה בלטביה, הגיע היישר ממחנה האימונים שקיימה באוסטריה ותמשיך בהכנות לקראת המשחק בשבת.

כהן, כזכור, נטש אתמול את האימון לאחר שסובב את הקרסול. הנבחרת המריאה מוקדם יותר ללטביה והערב (19:30, שעון ישראל) ייערך אימון באצטדיון בו יתקיים המשחק. לאחר מכן תתקיים מסיבת עיתונאים וביום שישי האימון המסכם. עוד לפני ההמראה, החלוץ טל בן חיים והמגן טאלב טואטחה קיבלו מגן הוקרה מלואיס פרננדס וממנהל הנבחרת ישראל שצ'וצ'ינסקי על הופעת הבכורה שלהם בנבחרת.

כפי שפורסם אתמול, שבעה שחקנים תורגלו בקביעות בהרכב של לואיס פרננדז ונראה כי הם בטוחים בהרכב: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, ביברס נאתכו, ערן זהבי, יוסי בניון וליאור רפאלוב. לגבי שתי העמדות הנוספות בהגנה, דקל קינן ורמי גרשון מועמדים לפתוח, אם כי גם טואטחה נלקח בחשבון. לגבי שתי העמדות הנוספות בהתקפה, פרננדז תרגל אתמול את מאור בוזגלו ותומר חמד, ומאוחר יותר את אלמוג כהן ובן שהר. חמד מועמד לפתוח ולכן נראה שההתלבטות היא בעיקר לגבי השחקן ה-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully