וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו מימשה האופציה על ניקולס פלצ'וק

הדס גרינברג

2.6.2011 / 12:58

הקשר ימשיך בקבוצה הצפונית ולא יחשב כזר בזכות מסמכים שמעידים כי הוא יהודי. גם זומא ימשיך. בן בנימין בוחן אופציות

אחרי שהפועל עכו החתימה את המאמן אלי כהן גם לעונה הבאה, בקבוצה החלו להעביר הילוך בבניית הסגל. עכו החליטה לממש את האופציה עבור הקשר ניקולס פלצ'וק. יש לציין כי לעומת העונה החולפת, פלצ'וק לא יחשב כזר לאחר שסודרו לו המסמכים המעידים על כך שהוא יהודי. גם האופציה על החלוץ לואיס זומא מומשה והוא ימשיך במועדון. כזכור, זומא הצטרף בינואר האחרון לקבוצה, כבש שני שערים והוסיף בישול.

שלושת השחקנים שסיימו חוזה ונמצאים בראש סדר העדיפויות של עכו הם בן בנימין, מהראן ראדי ושמעון הרוש. בנימין בוחן אופציות נוספות כאשר ראדי מחזיק אף הוא בהצעה מסכנין, יחד עם ניסיון של סוכניו להוציאו לבלגיה. באשר להרוש, המגן שייך להפועל באר שבע אך לא מעוניין לשחק במועדון הדרומי והוא צפוי לבקש השאלה נוספת או להתיר את חוזהו. בעכו מקווים כי הרוש ימשיך בקבוצה.

גבע ברקאי, פידליס דימקאו, רועי לוי, שגיב כהן ואבי כנפו ימשיכו. איציק כהן שמצוי תחת חוזה מעוניין להתקדם כאשר השאלה כמה ידרוש היו"ר ציון ויצמן על מעבר אפשרי שלו. דודו גורש ימשיך אף הוא במועדון. ליעד אלמליח שהושאל לעכו ממכבי חיפה ככל הנראה ימשיך במועדון. עתידו של אלכסנדר זהבי שהושאל אף הוא ממכבי חיפה עדיין לא ידוע. רן קוז'וך שסיים את חוזהו מחזיק בהצעה מבני סכנין ועדיין לא קיבל החלטה היכן לשחק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully