וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני סגר לארבע שנים במכבי נתניה

הדס גרינברג

2.6.2011 / 11:56

הקשר האחורי המצטיין של הקבוצה, שחוזר על ידי הפועל ת"א והפועל ב"ש, ימשיך. קרופניק, מוגרבי וניר נחום קרובים לחתימה

אחרי שנחשב לאחד הפורצים הגדולים של 2010/11, קובי דג'אני קיבל חוזה לארבע שנים במכבי נתניה וסגר בקבוצה. הקשר האחורי של הקבוצה, שחוזר בשבועות האחרונים על ידי מספר קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב והפועל באר שבע, החליט להמשיך בנתניה, שבה שיחק העונה במרבית משחקי הליגה וסיים עם שני שערים ובשני בישולים.

משא ומתן ממושך התנהל בין דג'אני וסוכנו עובד קראוס לנתניה, אך היום הבשילו הדברים לידי חתימה שתשאיר את הקשר בקבוצה. בנתניה הצהירו לא פעם כי יעשו הכל כדי להשאיר את הקשר בקבוצה לאור היכולת המצוינת שהפגין העונה, כאשר ראובן עטר אפילו הגדיר אותו כ"עוגן של מכבי נתניה".

לאחר שסגר לגבי המשך דרכו וישתכר כ-120 אלף דולר לעונה, אמר דג'אני: "הלב אמר נתניה, אני שמח שחתמתי במועדון לתקופה ארוכה. נתניה זה מועדון שבאופן אישי יש לי איתו חיבור מדהים וכימיה טובה, גם עם הקהל וגם עם כל האנשים שעובדים במועדון. אחת הסיבות שהחלטתי להישאר זו האהבה וההערכה הרבה שיש לי לראובן עטר".

דג'אני הגיע למכבי נתניה לאחר שאת העונה הקודמת הוא פתח בהפועל פתח תקוה ובמהלך חלון ההעברות של ינואר הוא נדד להפועל אשקלון. קודם לכן שיחק דג'אני במשך שנתיים במ.ס. אשדוד, כשאת רוב הקריירה שלו הוא העביר בבני יהודה, שבשורותיה הוא שיחק במשך חמש שנים ואצלה הוא החל את הקריירה המקצוענית שלו.

ההחתמה של דג'אני מצטרפת לחתימה אתמול (רביעי) של השוער הצרפתי של הכח עמידר רמת גן אלכס מרטינוביץ', על חוזה לשלוש עונות בנתניה. מרטינוביץ' יחליף את קרלוס אריאס, שעזב. גם מוחמד כליבאת, שחקנה של מכבי חיפה ששיחק בעונה האחרונה בהפועל עכו, הצטרף.

דלה ימפולסקי סיים את חוזהו של מכבי נתניה, וההעדפה הראשונית של המועדון היא להוציא אותו לקבוצה בחו"ל. בהפועל תל אביב התעניינו בימפולסקי ויוסי אבוקסיס התקשר בעצמו לשחקן, אלא שבסביבתו של ימפולסקי הבינו שככל הנראה האדומים לא יוכלו לעמוד בעלויות שלו, בעיקר בדמי השבחה של כחצי מיליון דולר. במידה וימפולסקי לא יצא לחו"ל, במכבי נתניה ישאפו להחתים אותו על חוזה חדש.

קרופניק, מוגרבי וניר נחום קרובים לחתימה

פיראס מוגרבי, ניר נחום וליאוניד קרופניק קרובים לחתימה במכבי נתניה ולמעשה להמשיך במועדון בו הם כיכבו בעונה שעברה. קרופניק שסיים את חוזהו ניהל בתקופה האחרונה משא ומתן עם הקבוצה והפערים בין הצדדים הצטמצמו משמעותית, כך שהוא צפוי לחתום באופן רשמי בימים הקרובים. מוגרבי אמנם מצוי תחת חוזה, אך במועדון אמורים לשדרג את שכרו ושני הצדדים הגיעו להבנות בעניין. בין ניר נחום למועדון עדיין קיימים פערים קטנים, אבל ההערכה היא שגם הוא צפוי לחתום בימים הקרובים.


מכבי נתניה צריכה להודיע לחלוץ האוקראיני סרגיי טרטיאק אם היא תממש את האופציה עליו עד ל-15 ביוני. בקבוצה היו מרוצים מיכולתו של החלוץ שהגיע באמצע העונה, וגם הוא צפוי להמשיך בעונה הבאה. לאור העובדה שבקבוצה חסר מגן שמאלי עלו שמותיהם של אורי שטרית ושמעון הרוש, בתור מחליפים אפשריים לטל מעבי שעזב למכבי פתח תקוה. אחמד סבע עדיין לא החליט אם להמשיך בקבוצה או לעבור לבני סכנין.

עדכון ראשון: 11:56
עדכון אחרון: 16:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully