וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאיצה את החיפושים אחר שוער

2.6.2011 / 11:24

בני יהודה מעדיפה להעביר את איינגובה למכבי חיפה, שעשויה גם לפנות לבית"ר ירושלים בנושא אריאל הרוש. חמד מועמד לבולוניה

במכבי חיפה ינסו לקדם בקרוב מאוד רכישת שוער בכיר שיחליף בין הקורות את ניר דוידוביץ'. בימים האחרונים העבירה בני יהודה מסר לירוקים, לפיו היא מעדיפה להעביר אליה את השוער הניגרי שלה, דלה איינוגבה, מאשר להפועל תל אביב. כפי שכבר פורסם לפני כשבועיים, השוער הוצע לחיפה כמחליף לניר דוידוביץ' ובחיפה מנסים מאז לקדם את העברתו באמצעות מגעים שמתנהלים מאחורי הקלעים עם בני יהודה. ייתכן שעוד היום, או לכל המאוחר בתחילת השבוע, תיערך פגישה בין הנהלה בני יהודה ליעקב שחר בעניין.

אם המגעים לא יבשילו לכדי סיכום, חיפה צפויה לפנות לבית"ר ירושלים בעניין אריאל הרוש. אחת האופציות שעלתה היא שהרוש יעבור לחיפה תמורת ניר דוידוביץ' וסכום כסף, אפשרות שנראית ריאלית לאור האנטגוניזם שהשוער מעורר לאחרונה אצל הירוקים. גורמים המקורבים לעסקה הזכירו כי בעבר שחר שילם סכומים לא מבוטלים על עידן ורד, בין היתר כדי לעזור לבית"ר לצאת מהמצב הכלכלי אליו נקלעה. אמיר אדרי אמור לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה, כשהפועל עכו כבר התעניינה בו.

בתוך כך, הבוקר התברר כי חלוץ נבחרת ליטא דרווידס שרנאס הוצע בימים האחרונים לקבוצה על ידי סוכנו הישראלי. שרנאס כבר היה מועמד לחיפה בעונה שעברה. מתברר כי לאחרונה הוא הוצע גם להפועל תל אביב. שני מועמדים אחרים הם החלוץ מדרום אפריקה בראדלי גרובלר (23) והבלם הגנאי עדנאן סעיד (21). חיפה הבהירה לסוכניו של סיידו יאיא כי היא מעוניינת להאריך את האופציה עליו לשלוש שנים, ובקרוב ייחתם חוזה חדש. עלי עוסמאן נפגש עם סוכנו אבי נימני, והבהיר לו שהוא מעוניין להישאר עונה נוספת בקבוצה.

דיווח: תומר חמד מועמד גם לבולוניה

בנושא אחר: הבלם אריק בנאדו אמור להיפגש בימים הקרובים עם הנשיא יעקב שחר. בחיפה יבהירו לו כי בסגל של העונה הבאה יהיו שני בלמים זרים ויש כוונה לקדם את סארי פלאח. במצב הנוכחי לא בטוח שבנאדו ירצה להישאר. מוחמד גדיר שהוצע להופנהיים, ויסלה קרקוב, מכלן וגנט, יחכה לאור ירוק ממכבי חיפה ורק אם תסכים שינהל משא ומתן תחת חוזה, סוכנו ינסה לקדם את העברתו.

הנשיא יעקב שחר התייחס היום בתכנית "עושים ספורט" בגל"צ לביקורת שהשמיע ניר דוידוביץ' על יניב קטן ואמר: "יש להניח שאדבר עם ניר דוידוביץ' כשיחזור מחופשתו. שכל זה לא דבר שאפשר למדוד במשקל, כל אחד אומר את מה שיש לו לומר. אני לא כועס, המערכת שלנו לא כועסת. ברור שהשתוממתי על הכתבה, אבל כשכל הנופשים יחזרו ניפגש עם כולם וכשיהיה לי מה לומר אומר למי שצריך".

על ההיערכות לקראת העונה הבאה אמר שחר: "ברור שנגדיל את התקציב מעצם הנסיעות לחו"ל. אנחנו מחפשים לחזק את עצמנו ב-2-3 עמדות, אבל נעשה את זה על ידי החלפת שחקנים זרים. כבר שחררנו את קולמה ויש להניח ששחקן נוסף אחד לפחות יעזוב אם לא שניים, ובמקומם נביא זרים נוספים. בעמדת השוער אנחנו צריכים עוד שוער. אנחנו הולכים לכמעט 70 משחקים השנה, אולי לפלייאוף של שמונה קבוצות, וזו תוספת של עוד משחקים גם בליגה ויש לנו גביע ואת גביע הטוטו ומשחקים באירופה אז חייבים להגדיל את הסגל. למדנו מהעבר".

על פי דיווחים באיטליה, אחרי ההתעניינות של קליארי בתומר חמד, גם בולוניה מביעה עניין בשחקן. הקבוצה, שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-16 בליגה הראשונה מחפשת לפי "קוריירה דלו ספורט" חלוץ.

קבוצת הנוער סיימה במקום השביעי בטורניר הנוער הבינלאומי בשוויץ, זאת לאחר שסיימה את משחקה האחרון ב-0:1 על רד בול זלצבורג, במשחק שקבע את מיקומה הסופי בטורניר. כזכור, שני המשחקים הראשונים הסתיימו בתיקו, 1:1 (שאדי שעבאן) מול פורטו ו-0:0 מול דינמו זאגרב. היום פגשה הקבוצה את שתי הקבוצות האחרות בבית, בלו סטארס וגראסהופרס, כששני המשחקים הסתיימו ללא שערים. בהרכב של חיפה הופיעו מספר כישרונות שהיו שותפים בעונה האחרונה לאימוני הקבוצה הבוגרת, ביניהם רם שטראוס, סארי פלאח, שאדי שעבאן והייתם חלבי. מוחמד גדיר, שנחשב לשחקן הבכיר ברשימה ושימש כקפטן, הגיע לטורניר ישירות ממחנה האולימפית באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully