וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: התבשלו בדייסקה של עצמם

2.6.2011 / 10:36

בוסטון שוב הפסידה לשיקגו וייט סוקס, 7:4, תוך שהיא מתבשרת שדייסקה מאטסוזקה יצטרך טומי ג'ון. סוויפ ליאנקיז באוקלנד

דייסקה מאטסוזקה שחקן בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, GettyImages
כנראה שהוא למדי הרד סוקס כבר לא יחזור. מאטוסזקה/GettyImages, Charles Krupa

כשדייסקה מאטסוזקה הגיע, לפני עונת 2007, לבוסטון רד סוקס, היה עליו הייפ גדול. ארבע שנים אחרי, המגיש היפני של הרד סוקס עומד לעבור ניתוח טומי ג'ון במרפקו, שמשמעותו השבתה של שנה לפחות מפעילות וכנראה גם סיום הדרך בבוסטון. הרד סוקס החתימו על חוזה מיינור ליג את קווין מילווד הוותיק, מאחר שגם ג'ון לאקי הפצוע נעדר מהרוטציה.

בינתיים, השחקנים מעיר השעועית המשיכו ליפול בדרבי הגרביים לשיקגו וייט סוקס, שניצחה בפנוויי פארק 4:7 והשלימה סוויפ נאה של שלושה משחקים. לשיקגו רצף של שבעה ניצחונות בפנוויי פארק. נאה נאה.

ניו יורק יאנקיז מסתדרת היטב במערב. הומר בן שלוש ריצות של ניק סווישר באינינג הרביעי על ג'יו גונזאלס מאוקלנד העניק לפסים סוויפ במפרץ לאחר ניצחון 2:4. הם מובילים את הבית בשני משחקים. טקסס עזרה להם לברוח גם לטמפה ביי, כשניצחה 0:3 באמצעות הופעה דומיננטית של שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של קולבי לואיס.

קנזס סיטי חיכתה לאינינג התשיעי, אז בא בילי באטלר שעם הומר בן שתי ריצות העניק לה ניצחון 0:2 על לוס אנג'לס איינג'לס. דטרויט גברה על מינסוטה 2:4, בולטימור ניצחה בסיאטל 1:2 וקליבלנד עברה את טורונטו 9:13, לאחר שכבר לאחר שלושה אינינגים הוליכה 0:12.

ב-NL, וושינגטון ניצחה את הסדרה עם פילדלפיה 1:2, כשגברה עליה בתוצאה הזו במשחק השלישי. אטלנטה נעזרה במחבט של מרטין פראדו, שירה להומר ב-3:4 על סן דייגו. סינסינטי שאבה קצת עידוד לאחר ניצחון זהה על מילווקי. אריזונה גברה על פלורידה 5:6, סן פרנסיסקו חילצה ניצחון 5:7 מסנט לואיס, יוסטון טאטאה את שיקגו קאבס האיומה עם ניצחון 1:3, פיטסבורג עברה את ניו יורק מטס 3:9 וגולת הכותרת של הלילה בחטיבה שייכת לאובלדו חימנז, שלאחר חודשיים ללא W קצר את ניצחון הבכורה ב-0:3 של קולורדו על לוס אנג'לס דודג'רס. הוא עשה את זה בסטייל, עם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים.

אובלדו חימנז עם חוזה מוראלס לאחר ניצחון של קולורדו רוקיז. Mark Terrill, AP
אחרי חודשיים זה סופסוף בא. חימנז/AP, Mark Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully