וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין גאטלין יתחרה בדיאמונד ליג ביוג'ין

2.6.2011 / 10:11

שיאן העולם לשעבר ב-100 מ', שהושעה ל-4 שנים בגלל שימוש בחומרים אסורים, מאמין שיוכל לרדת בקרוב מ-10 שניות

מארגני התחרויות בסבב הדיאמונד ליג שהוא היוקרתי ביותר באתלטיקה הקלה משתדלים בדרך כלל להימנע מלהזמין ספורטאים עם עבר של שימוש בסמים ממריצים, גם אם הם שילמו את המחיר וחזרו מעונשי השעייה. מארגני התחרות הקרובה בסבב, שתתקיים ביוג'ין שבארצות הברית ב-4 ליוני, החליטו לחרוג מהנוהל והזמינו את ג'סטין גאטלין. מי שהיה האלוף האולימפי ב-2004 ושיאן העולם ב-100 מטרים (9:77 שנ', השיא נשלל ממנו), חזר ב-2010 מעונש השעייה בן ארבע שנים בגלל שימוש בחומרים ממריצים. בקיץ הקודם גאטלין התחרה בעיקר בתחרויות קטנות, והפעם תהיה לו הזדמנות לנסות ולהוכיח את עצמו במגרש של הגדולים.

גאטלין בן ה-29 יתחרה ביוג'ין נגד סגן האלוף האולימפי ריצ'ארד תומפסון הטרינידדי והג'מייקנים נסטה קרטר ומייקל פרייטר. גאטלין אמר לקראת התחרות: "זה הולך להיות צמוד ומהיר. זה כבוד גדול עבורי להתחרות ב'מכה' של האתלטיקה בארצות הברית". שיאו האישי הרשמי של גאטלין מלפני ההשעייה הוא 9:85 שנ', והמטרה שלו בקיץ הקרוב היא לרדת ממחסום 10 השניות.

מארגן התחרות ביוג'ין טום ג'ורדן התייחס לזימונו המפתיע של גאטלין לתחרות ואמר: "מבחינת ההתאחדות הבינלאומית וההתאחדות האמריקאית הוא שילם את חובו. במדינה שלנו יש לנו פילוסופיה לפיה אם אתה משלם את המחיר, מגיעה לך הזדמנות שנייה". גאטלין, ששיאו העונתי עומד על 10:06 שנ' אמר לקראת התחרות: "אני מרגיש שנולדתי מחדש ושיש לי סיכויים טובים". אגב, גאטלין מתכוון להשתתף בסוף החודש באליפות ארצות הברית שתקבע את עתיד הנבחרת לאליפות העולם בסוף אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully