וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלמוג כהן בספק ללטביה

1.6.2011 / 20:36

קשר נירנברג סובב את קרסולו באימון, רק ביום שישי יתברר מצבו. דמארי מחוץ לסגל. שבעה בטוחים ב-11 של פרננדז

הקשר אלמוג כהן בספק למשחק הנבחרת בלטביה בשבת. השחקן נפצע הערב (רביעי) נוטש את אימון הנבחרת באוסטריה לפני סיומו. על פי הערכות ראשוניות, כהן סובב את הקרסול בדיוק באותו המקום בו נפצע לפני מספר שבועות בגרמניה. בעקבות הפציעה ההיא, החמיץ השחקן את המחזור האחרון בבונדסליגה. כהן ייבדק על ידי הצוות הרפואי של הנבחרת ורק ביום שישי יתברר האם יהיה כשיר למשחק.

הפציעה של כהן יוצרת כאב ראש למאמן לואיס פרננדז, שחסר את בירם כיאל, אליניב ברדה, גילי ורמוט, איתי שכטר, מאור מליקסון ואריאל הרוש הפצועים גם הם. עומר דמארי, שיצא עם הנבחרת לאוסטריה, אף הוא לא יהיה כשיר למשחק.

פרננדז תרגל הערב שלושה הרכבים שונים לקראת המשחק בלטביה בשבת. ההרכב הראשון כלל את דקל קינן וטל בן חיים כבלמים, יובל שפונגין כמגן ימני ורמי גרשון כמגן שמאלי. בקישור תורגלו ביברס נאתכו וערן זהבי עם יוסי בניון, ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו ותומר חמד בחוד. לאחר מכן, הורד בוזגלו להרכב השני כשאלמוג כהן (לפני שנפצע כמובן) תורגל במקומו וגם בן שהר תורגל בהרכב במקום חמד. כמו כן ניסה פרננדז את טאלב טואטחה כמגן שמאלי וגרשון כבלם על חשבון קינן.

לפיכך, נראה כי לפחות שבעה שחקנים בטוחים בהרכב: דודו אוואט, שפונגין, בן חיים, נאתכו, בניון, רפאלוב וזהבי. כאשר המאמן מתלבט לגבי עמדת הבלם, המגן השמאלי, הקשר והחלוץ.

יוסי בניון התייחס להכנות למשחק: "תמיד כיף גדול להיות בנבחרת. כולנו מודעים לחשיבות המשחק נגד לטביה, כשגם בשני המשחקים בארץ ידענו שאנחנו חייבים לנצח ועשינו את העבודה. אנחנו עובדים קשה כדי להגיע מוכנים ואני מאמין שאפשר לנצח בלטביה. האימונים ברמה גבוהה, כולם מרוכזים במשחק בשבת ומקווים לעשות את העבודה".

מחר (חמישי) תערוך הנבחרת הכנות אחרות לקראת היציאה ללטביה ולא תקיים אימון. ביום שישי היא תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully