וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מהראן אבו ריא חתם לשלוש שנים

הדס גרינברג

1.6.2011 / 16:00

המגן השמאלי של סכנין יחליף את אורי שטרית: "מאמין שנגיע להישגים". אביסדריס, סוויסה או בדש עשויים להיות מושאלים

עירוני קרית שמונה החתימה היום (רביעי) את המגן השמאלי של בני סכנין, מהראן אבו ריא. הקבוצה והשחקן התגברו על הפערים הכספיים וחתמו על חוזה לשלוש שנים. אבו ריא, שכבש העונה ארבעה שערי ליגה, יחליף בתפקיד את אורי שטרית, שצפוי לחזור למכבי תל אביב אחרי עונת השאלה, ובכך הופך לרכש הראשון של קרית שמונה העונה. כזכור, סלאח חסארמה ובריאן חרסיסיץ' האריכו את חוזיהם וימשיכו בקבוצה.

"אני שמח מאוד להגיע למועדון כמו קרית שמונה", אמר אבו ריא לאחר חתימתו, ועבר להתייחס לקבוצה ממנה הוא נפרד אחרי שמונה שנים בבוגרים, מלבד עונת השאלה בהפועל פתח תקוה. "היה לי קשה לעזוב את הבית בסכנין, אבל החלטתי לעשות זאת כדי לעזור לקבוצה שנקלעה לחובות. אני הראשון שהחליט לעזוב כדי לעזור. קרית שמונה קבוצה טובה מאוד, רוב הסגל נשאר והוא מחובר. אני מאמין שנוכל להגיע להישגים ונעפיל שוב לפלייאוף העליון".

לאור האינפלציה הצפויה בחלק ההתקפי (ויאם עמאשה, יובל אבידור שצפוי לחזור לקרית שמונה, שמעון אבוחצירא, ברק בדש, תומר סוויסה ושלומי אביסדריס), הקבוצה צפויה להשאיל אחד או שניים מהרשימה, כשאביסדריס, סוויסה ובדש המועמדים. השלושה מחזיקים בהצעות מקבוצות בליגת העל ומיעטו לקבל דקות משחק כפי שחפצו. יש לציין כי בדש וסוויסה נמצאים תחת חוזה ובאשר לאביסדריס שסיים את חוזהו, במועדון צפויים לחתום עימו על חוזה חדש.

גיא חיימוב ממתין לוועדה למעמד השחקן שתקבע את תג מחירו זאת כדי שאיזי שירצקי יקנה את כרטיסו ממכבי תל אביב. ההחלטה בנושא בכל מקרה צפויה להתקבל בשבוע הבא. חיימוב אגב נמצא כעת עם נבחרת ישראל בלטביה לאחר שקיבל זימון בכורה למדים הלאומיים. בתוך כך בקבוצה יצאו למחנה אימונים במירלו שבהולנד במחצית החודש הבא במקום בו עברו את מחנה האימונים בקיץ שעבר.

(עדכון ראשון: 14:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully