וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוני הראל: "אני הבעלים של הפועל תל אביב"

אחרי שהליך הבמבי נפל, מתייחס הראל לראשונה למשבר הניהולי בתדרוך עיתונאים. טביב: "מתרכז בהכנות לעונה הבאה"

עתידה הניהולי והמקצועי של הפועל תל אביב לוט בערפל, ואחרי הספקות שעלו סביב הליך הבמבי שבוצע והכרזתו של אלי טביב שהוא הבעלים היחיד של המועדון, התייחס היום (רביעי) לראשונה מוני הראל לנושא הבעלות של המועדון בתדרוך עיתונאים מיוחד שהוא קיים במשרדו בגלילות. לאחרונה הכריז הראל כי מי שיהיה נציגו בהנהלת הקבוצה הוא קובי סידי.

בתדרוך עצמו סיפר הראל כי הוא רואה את עצמו כבעלים של הפועל תל אביב: "אני הבעלים של המועדון". כמו כן התייחס הראל לעובדה כי לא נכח בגמר גביע המדינה, והסביר: "אני מתמודד עם דברים קשים. גנבו כרטיסים לגמר הגביע. לא הלכתי למשטרה רק כדי לא לפגוע בקבוצה ובהכנות שלה". הראל הוסיף והדגיש כי הוא לא חושב שהוא פוגע בהתנהלות הקבוצה: "מישהו יכול להגיד לי במה אני פוגע בקבוצה? מישהו שמע אותי אומר מילה רעה על טביב? הלכתי לבמבי והתוצאה הייתה מה שהייתה".

עוד הדגיש הראל כי הוא כלל לא רצה ללכת לבוררות עם טביב, וסיפר: "אנחנו לא רוצים בוררות. באותו היום שקיבלנו את ההצעה לבוררות, אמרתי לעורך הדין שלי שאין צורך בזה, ויום לאחר מכן אלי טביב הלך לבית המשפט. אין לי בעיה ללכת לבוררות". גם עורך הדין של הראל אמר ש"אחרי שלושה ימים מהפנייה של אלי טביב ללכת לבוררות, השבנו בחיוב למכתב שנשלח אלינו שמקובל עלינו כל בורר שייבחר, אבל לאחר הסכמתנו טביב הגיש תביעה לבית המשפט". על סידי אותו מינה, אמר הראל: "יש לו יכולות ניהוליות ויש לו את הכישורים הדרושים. אני מכיר אותו כבר 40 שנה. אמרתי לו שהוא מגיע במטרה לבנות את הקבוצה. אמרתי לו שלא יכפיש אף אחד ושיעשה את הכל לטובת הפועל. קובי יודע שאני רוצה רק שיתחילו לבנות קבוצה לעונה הבאה כי אין כבר זמן".

הראל: "מחלקת הנוער מתרסקת, צריך לאושש אותה"

הראל גם הסביר מדוע נפל הליך הבמבי, ואמר: "טביב זכה בבמבי ואיחלתי לו בהצלחה. הם נתנו לנו ארכה של 24 שעות ואז הגיע צ'ק לפקודת עורכי הדין שלי. הם החליטו שהוא צריך לקבל את הכסף והוא הנאמן. ההתנייה הראשונה או השנייה הייתה שאף אחד לא פורע את הצ'ק עד שמסירים את העיקולים של רעייתי עליו (על טביב). אני צריך להעביר את הצ'ק להתאחדות? שאלי טביב בכבודו ובעצמו יעשה את זה. על זה הלכנו לבית המשפט. בבית המשפט אמרנו שאם הוא לא עומד בתנאים, הבמבי חוזר אליי. כרגע הערבויות לפי בית המשפט עוברות למוני הראל".

הראל התייחס לסוגיית מינוי המאמן והודה כי היה רוצה לראות את אלי גוטמן ממשיך בקבוצה: "כולם יודעים שהחלום שלי הוא שהמאמן ימשיך להיות אלי גוטמן, אבל אני יודע שזה לא ריאלי ויוסי אבוקסיס קיבל את ברכת הדרך. עכשיו צריך להביא שחקנים ולאושש את מחלקת הנוער. המחלקה הזו מתרסקת. קובי יודע שהמטרות שלו הן להעמיד קבוצה טובה".

הראל התייחס לסוגיית הניהול כפי שמשתקפת בתקשורת, ואמר: "בתור אוהד אני מסתכל ואומר שזו שערורייה, בושה וחרפה מה שקרה בינינו, אבל כרגע זה מצב נתון ובגלל זה קובי סידי הגיע לקבוצה. כדי שהקבוצה תמשיך לתפקד". למרות זאת, הודה הראל כי נעלב מחלקים בקהל של האדומים, והוסיף: "אני פגוע מחלק מהדברים של הקהל. כל החיים שלי הייתי אוהד של הפועל תל אביב ותרמתי עשרות מיליונים למועדון. אני אמשיך לתרום".

הראל התייחס לשחקנים שיצאו כנגד המועדון, ואמר: "מצד אחד, זה לא בסדר ששחקנים התבטאו כך, אבל יש דברים שאני מבין מאיפה הם הגיעו, כאשר לא מקשיבים ללב של השחקנים והולכים נגדם. ככה זה נראה. אני לא יכול להתנער מאחריות בעניין הזה כי גם אני הייתי בהנהלת המועדון למרות שיש הרבה מאוד דברים שלא ידעתי עליהם. לפעמים עדיף לוותר ולתת לשחקן 5,000 או 10 אלף דולר כדי שבעתיד יוחזרו אלינו בריבית. יש דברים שאסור להם לקרות ואני מקווה שזה לא ימנע משחקנים אחרים להגיע למועדון. אני באופן אישי אפעל לתקן זאת".

אלי טביב פרסם את תגובתו לדבריו של מוני הראל: "החל מיום שני ה-16 במאי, עת העברתי את הקבוצה לבעלותי, כל מעייני, זמני ומרצי מושקעים בהכנות של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב לעונה הבאה: אם זה במינויו של מאמן הקבוצה, אם זה בהתוויית אסטרטגיה לשנים הבאות במחלקות הנוער, העיסוק הרכש וההכנות המקצועיות והכלכליות. מעבר לכך, איני מוצא לנכון להגיב על דבריו של שותפי לשעבר, מר מוני הראל, ומבחינתי כל זה שייך לעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully