וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוואן האיום

1.6.2011 / 10:24

הומראן של אוואן לונגוריה סחב את טמפה ביי ל-4:5 על טקסס. היאנקיז בראש ה-AL מזרח, זק גריינקי ומילווקי דוהרים

אוואן לונגוריה שחקן טמפה ביי רייז. Mike Carlson, AP
כשהוא רוצה, הוא יכול להיות מפלצתי. לונגוריה/AP, Mike Carlson

לאחר המומנטום שהיה לבוסטון לאורך חודש מאי, נדמה היה שזה עניין של זמן עד שהרד סוקס יברחו ל-AL מזרח. אבל בבית שבו משחקות גם ניו יורק יאנקיז וטמפה ביי, דברים כאלה לא קורים כל כך מהר.

פרדי גארסיה הגיש שבעה אינינגים וסילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט, קרטיס גרנדרסון חבט להומר ה-17 שלו העונה והיאנקיז הכניעו את אוקלנד 3:10. הם עלו למקום הראשון בבית בהפרש של משחק אחד מבוסטון, שנוצחה שוב על ידי שיקגו וייט סוקס 10:7 וסגרה משחק שלישי ברציפות עם הפסד. טמפה ביי שמרה על מרחק משחק וחצי מהפסים לאחר 4:5 על טקסס, שבא בעקבות הומראן בן שתי ריצות של אוואן לונגוריה באינינג השמיני. אגב, ה-GM של אוקלנד בילי בין הנחה את התופס קורט סוזוקי להימנע מהיתקלויות על צלחת הבית בעקבות מקרה באסטר פוזי בשבוע שעבר.

מינסוטה האומללה ממשיכה לספוג מכות, והפעם הפסידה 8:7 בדטרויט. קנזס סיטי עברה בבית את לוס אנג'לס איינג'לס 3:7, סיאטל גברה על בולטימור 2:3, קליבלנד ניצחה בטורונטו 3:6.

ב-NL, דני אספינוסה, הכוכב העולם של וושינגטון, חבט לשני הומראנס ויחד עם קבוצתו הכניע את קליף לי מפילדלפיה בדרך לניצחון 2:10. פלורידה התקרבה למרחק שני משחקים מהפיליז לאחר 2:5 בפיניקס על אריזונה. זק גריינקי הגיש שישה וטיגן שישה, מילווקי גברה על סינסינטי הדועכת 2:7. סנט לואיס עדיין מוליכה את בית המרכז לאחר 3:4 על סן פרנסיסקו.

יוסטון עברה בחוץ את שיקגו קאבס 3:7, פיטסבורג ניצחה בניו יורק את המטס 1:5, לוס אנג'לס דודג'רס מיגרה את קולורדו 2:8 וסן דייגו גברה באטלנטה על הברייבס, שלא מצליחים להתרומם מהבינוניות, 4:5.

דני אספינוסה שחקן וושינגטון נשיונאלס עם ג'רי היירסטון ועם מייקל מורס. Ann Heisenfelt, AP
כוכב חדש בשמי וושינגטון. דני אספינוסה/AP, Ann Heisenfelt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully