וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רועי פרננדז שמר על תארו באליפות ישראל

השחקן ששולט בסנוקר הישראלי בשנים האחרונות גבר בגמר על מור מזרחי המפתיע 3:5. שחר רוברג סיים במקום השלישי

שחקן הסנוקר רועי פרננדז שמר אתמול (שלישי) על תארו באליפות ישראל שננעלה במועדון "האריסטוקרט" בבת-ים. פרננדז, ששולט בסנוקר הישראלי בשנים האחרונות, ניצח במשחק הגמר את מור מזרחי המפתיע 3:5 בסדרה של הטוב מ-9 משחקונים.

הפתיחה של ההתמודדות הייתה שייכת דווקא למזרחי, שבמספר ברייקים קצרים ניצח את המשחקון הראשון בתוצאה 9:75. פרננדז חזר באופן מיידי וניצח 34:66. המשחקון השלישי אמנם לא התעלה לרמה גבוה, אך מתח היה שם. פרננדז כבר הוביל ב-18 נקודות כשנותרו ורוד ושחור על השולחן, מזרחי הגיב בסנוקר ופרננדז, אולי
בחוסר ריכוז, החטיא את הכדור ופגע בשחור. מזרחי ניצל מיידית את המצב והטביע ורוד ושחור לניצחון. לאחר הפסקה קצרה חזר פרננדז ועם ברייק של 87 נקודות השווה את התוצאה ל-2:2. מור מזרחי לא התבלבל ובקור רוח עלה שוב ליתרון. מכאן לקח פרננדז את המושכות לידיים ולא הסתכל אחורה ועם ריצה של 0:3 במשחקונים, בדרך לניצחון באליפות כולה.

השחקן הצעיר המבטיח שחר רוברג סיים במקום השלישי אחרי שניצח את דוד וייצמן הוותיק 2:3. במשחקון המכריע הרשים רוברג עם ברייק של 76 נקודות, כאשר הוא מחזיק גם בברייק הגבוה ביותר בתחרות של 116 נקודות.

שחקני הסנוקר המובילים בארץ ייצאו בימים הקרובים לסופיה שבבולגריה, שם תיפתח ב-7 ליוני אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully