וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברק בדש עשוי לחזור

1.6.2011 / 20:20

הקבוצה פתחה במגעים לצירופו של חלוץ קרית שמונה. אלונה ברקת מתכננת להקטין את תקציב השחקנים לעונה הבאה

אלונה ברקת מתכננת להקטין את תקציב השחקנים לעונה הבאה. במועדון מקיימים בימים האחרונים התייעצות בעניין וייתכן שיוחלט לנקוט במדיניות מצמצמת בגזרה הזו. תקציב המועדון בעונה שעברה עמד על קצת יותר מ-23 מיליון שקל. תקציב השחקנים בלבד עמד על 13-14 מיליון שקל. אחת האפשרויות היא שהתקציב יקטן ל-12 מיליון בלבד. "אנחנו בוחנים את כל האפשרויות, שום דבר אינו סגור", הגיב אמש המנכ"ל אסי רחמים, שערך במהלך השבוע פגישה עם הבעלים בנוגע לעניין.

במועדון רוצים לצרף השבוע שחקנים לחלק הקדמי, ומי שמועמד להצטרף לקבוצה הוא ברק בדש, חלוצה של עירוני קרית שמונה בעונה החולפת. הקבוצה מהצפון מעוניינת להשאיל את בדש, שכבר שיחק בבאר שבע בחציה השני של עונת 2009/10. ההנהלה פתחה הערב במגעים לצירופו, ומקורב לעסקה אמר: "יש מגעים להחזרתו, אך עדיין לא מדובר בסיכום ממשי. בקרוב מאוד נמשיך במשא ומתן".

במהלך היום התחדשו השיחות עם הקשר ריף מסיקה, שעשוי לסגור עוד השבוע בקבוצה אם הצדדים יגיעו להבנות. כפי שפורסם אתמול, החלוץ הפולני תומאש זאורסקי (26) על הכוונת, כמו גם עמנואל בנאיני הגנאי, שפערים כספיים עדיין מפרידים בין הליך המשא ומתן לחתימה.

(עדכון ראשון: 9:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully