וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של אגיאר: "הפערים לא גדולים"

31.5.2011 / 21:03

נציגו של איש העסקים אופטימי לגבי הסיכויים למכירת בית"ר ירושלים. אנשי גאידמק פסימים: "דרושים פתרונות מהירים"

גם היום (שלישי) לא חלה התקדמות במשא ומתן בין ארקדי גאידמק לגומא אגיאר בנושא מכירת בית"ר ירושלים. בצד של גאידמק עדיין מחכים שאגיאר יחזור אליהם עם תשובות לגבי ההתחייבויות והנכונות שלו לקחת על עצמו את כל מה שמצפים ממנו בעונה הבאה. יעקב לירז, עורך דינו של אגיאר אמר: "אנחנו עדיין לא חזרנו עם תשובות. יש משא ומתן ואנחנו נחזור בימים הקרובים עם תשובות ונקווה לסכם את העניינים. בסך הכל הפערים לא גדולים".

מי שקצת פחות אופטימי הם אנשי גאידמק, שנשמעים פסימיים מיום ליום ואומרים: "התנאים והדרישות המינימליות באופן יחסי לא השתנו והעובדה שדברים לוקחים זמן לא מבשרים טוב, במיוחד לגבי הקבוצה שצריכה פתרונות מהירים. נקווה לטוב, אבל כרגע הכל באוויר".

כזכור, בית"ר עדיין לא שילמה לאנשי המועדון, השחקנים והצוות המקצועי את משכורות חודש אפריל כאשר ב-9 ליוני אמורות להיות משולמות משכורות חודש מאי. גאידמק הבטיח כי יכסה את הגרעון, אך נראה כי הבעלים לא מתכוון כרגע לעשות זאת, והאפשרות היחידה שלו להימנע מכך ולמצוא פתרון הולם עבור הקבוצה תהיה להעבירה לגומא אגיאר. בימים הקרובים צפויות מספר שיחות ופגישות בין הצדדים שלאחריהם ניתן יהיה לדעת באופן סופי האם הדברים ייסגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully