וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא תטרפד את העברת שכטר

האדומים מחזיקים בהצעה מרוסיה עבור החלוץ אך לא יעמדו בדרכו לקייזרסלאוטרן. טביב התעניין בברוכיאן ונרתע מהסכומים

הבלגן הניהולי בהפועל תל אביב נמשך וככל הנראה לא יסתיים במהרה. למרות שהיום (שלישי) אלי טביב ודורון אוסידון החלו לתכנן את העונה הבאה, כרגע בגלל שאין בעלים אחד להפועל תל אביב וההחלטה תתקבל בבית המשפט, לא יכולים טביב ואוסידון להציע חוזים ללא אישורו של מוני הראל, שאת זכויותיו קיבל קובי סידי שנוכח היום בפגישות עם רוב הסוכנים המובילים בארץ.

מחר אמור מוני הראל להעביר תדרוך לעיתונאים על התנהלות הקבוצה כראות עיניו, ומאוחר יותר צפויים האדומים להוציא הודעה על מינויו של יוסי אבוקסיס למאמן, כשעוזרו של אלי גוטמן בשלוש וחצי השנים האחרונות צפוי לקבל חוזה לעונה אחת בלבד.

עוד עולה מאותן פגישות כי בעיה שתיתקל בה הפועל בשבועות הקרובים היא רצונו של טוטו תמוז לעזוב. טביב החליט לא לשחרר את החלוץ תמורת כל סכום, אך בסביבתו אומרים כי בחוזהו נכתב כי מחירו ייקבע בהתאם לסיכום בין סוכנו רונן קצב לאלי טביב, ואם קבוצה תרצה אותו היא תיאלץ להמתין לקביעת תג המחיר. אם קצב וטביב לא יגיעו להסכם, העניין יעבור לבוררות.

מכירתם של איתי שכטר וגילי ורמוט לקייזרסלאוטרן טרם הושלמה, והפועל תל אביב מחזיקה גם בהצעה מקבוצה ברוסיה עבור שכטר, אבל בקבוצה לא מתכוונים להערים קשיים על העסקה עם הגרמנים.

גם סוכנו של מחמוד עבאס, שחר גרינברג, שוחח שוב עם טביב ואוסידון וקיבל הצעה נמוכה יותר לחוזה לחמש שנים. כרגע עבאס צריך להחליט אם לחתום או לנסות ולמצות אופציות אחרות. הנטייה שלו היא לחתום בימים הקרובים אצל מחזיקת הגביע.

הרבה שמות הסתובבו היום במתחם חודורוב, כולל הגעתו של סוכן השחקנים ומאמן מכבי תל אביב לשעבר, אבי נמני, כדי לדבר על לירוי צעירי, קשר בני יהודה אותו הוא מייצג. כל הפגישות הללו הסתיימו ללא תוצאות, זאת מכיוון ש"העסק התנהל כמו שוק", לדברי אנשים שנכחו במתחם.

בפגישה עם נמני טביב אף התעניין בצירופו של אבירם ברוכיאן, אך החליט לוותר במהירות כששמע את הסכומים הנדרשים עבור קפטן בית"ר ירושלים. מחר ידונו בהנהלת הקבוצה בנושא השוערים הזרים המועמדים להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully