וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: המצב של אוהיו סטייט רק מחמיר

31.5.2011 / 15:42

ספורטס אילוסטרייטד חושף כי 28 שחקנים היו מעורבים בפרשת ההטבות האסורות, המכללה עלולה לספוג עונש כבד מה-NCAA

התפטרותו של ג'ים טרסל מאוהיו סטייט לא באה בהפתעה, אבל מתברר שלמאמן הייתה סיבה טובה מאוד לעזוב את המכללה. הלילה (בין שני לשלישי) פרסם ה"ספורטס אילוסטרייטד" כי בפרשיית ההטבות של שחקני המכללה לא היו מעורבים חמישה שחקנים, אלא הרבה יותר - 28 לפי דיווח ראשוני, קרוב יותר ל-40 על פי דיווחים אחרונים.

הפרשה נחשפה לקראת סיום עונת 2010, בה התברר כי חמישה שחקנים קיבלו הטבות ושיתפו פעולה עם סטודיו לקעקועים. החמישה, בהם הקוורטרבק טרל פריור, הושעו לחמישה משחקים בעונת המשחקים הקרובה, ובמכללה נשמו לרווחה מאחר שהיא עצמה יצאה ללא עונש. זה עומד להשתנות, כנראה, בקרוב.

על פי SI, לפחות 28 שחקנים קיימו שת"פ עם סטודיו הקעקועים, כשאחדים, בהם פריור, קיבלו הטבות גדולות יותר מסתם פיצ'יפקעס, כמו מכוניות. פריור ייחקר על ידי המכללה והליגה, לאחר שנתפס בתמונות כשהוא נכנס לרכבים חדשים שעליהם לוחיות זיהוי של היצרן (משמע, הרכב לא בבעלותו). העונש שהוא צפוי לספוג גבוה מחמישה משחקים, ונראה כי גם ה-NCAA לא תקל על המכללה לאחר שהחמירה עם דרום קליפורניה בפרשה דומה, כשהרחיקה אותה ממשחקי הבול לשלוש שנים.

לוק פיקל, אגב, יהיה מאמנה הבא של המכללה. פיקל הוכרז כמאמן הזמני לאחר ההשעיה בת חמשת המשחקים של טרסל, ולאחר התפטרות האחרון הוכרז רשמית כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully