וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: יוסי אבוקסיס נפגש עם מוני הראל

המאמן, שאמור לחתום רשמית על חוזהו בחמישי, ממשיך לתכנן את העונה הבאה ונתן לבעלים סקירה על המועמדים להצטרף

יוסי אבוקסיס הוא מאמנה הבא של הפועל תל אביב. בתום פגישה עם הבעלים אלי טביב ונציגו דורון אוסידון הגיעו הצדדים לסיכום על חוזה לעונה אחת, כאשר מחר (חמישי) צפויה להתבצע החתימה. אבוקסיס (40) ישמש לראשונה בקריירה שלו כמאמן ראשי אחרי ששימש כעוזרו של אלי גוטמן בשלוש וחצי השנים האחרונות.

אבוקסיס כבר החל לעבוד על תוכניות לעונה הבאה ואמר היום: "מוני הראל נפגש איתי כדי לדעת מי השחקנים שארצה לראות בקבוצה בעונה הבאה וקיבל סקירה מלאה על המועמדים שעומדים על הפרק".

כזכור, מיד בתום גמר גביע המדינה בו גברו האדומים 0:1 על מכבי חיפה, הודיע גוטמן כי לא ימשיך במועדון. ראשי הפועל תל אביב הצהירו מיד כי אבוקסיס הוא זה שיירש את המאמן וכעת הצעד הפך רשמי. בפני אבוקסיס תעמוד משימה לא פשוטה של בניית הסגל מחדש, בעקבות עזיבת כוכבי הקבוצה לאירופה וזאת, על רקע המשבר הניהולי במועדון.

אבוקסיס גדול במחלקת הנוער של הפועל תל אביב וכשחקן עבר גם בבני יהודה, צפרירים חולון, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד. בתום עונת 2006/7 פרש אבוקסיס ממשחק פעיל ושימש כסקאוט. כשגוטמן החליף את גיא לוזון שפוטר, קודם אבוקסיס לתפקיד עוזר המאמן. במהלך העונה החולפת, שימש אבוקסיס כמאמן ראשי בפועל במשך חודש וחצי בעת שגוטמן החלים מאירוע לב שעבר.

עדכון ראשון: 1/6 12:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully